Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@07:49:38 GMT

سهم به سزای نوشهر در تولید کیوی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۷۵۸

سهم به سزای نوشهر در تولید کیوی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،جواد محمودی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نوشهر با اشاره به پیش بینی تولید ۷ هزار و ۵۰۰ تن کیوی در شهرستان نوشهر، گفت: این شهرستان با داشتن ۳۰۰ هکتار باغ کیوی بارده، سهم بسزایی در تولید کیوی استان دارد.

او افزود: با میانگین عملکرد ۲۵ تن در هکتار، ارزش اقتصادی این محصول ۹۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نوشهر گفت: مجوز صادرات ۲ هزار و ۴۰۰ تن کیوی از ابتدای امسال تا نیمه اول مهرماه از بندر این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی نوشهر تولید کیوی صادرات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد