Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی اکبر سنجری، رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: با توجه به شروع فصل کشاورزی و استفاده اکثر کشاورزان از موتورسیکلت، بعضا حوادث ناگوار رانندگی در راه‌های روستایی رخ می‌دهد که  بدین منظور واحد کنترل راه‌های روستایی پلیس راه جنوب استان کرمان برای ترویج فرهنگ ترافیکی و استفاده از کلاه ایمنی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان کرمان، ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی به موتورسوراران کلاه ایمنی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهدای ۵۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستای عبدالله آباد شهرستان عنبر آباد بر رعایت مقررات عبور و مرور تاکید کرد.

سرهنگ سنجری با اشاره به نصب برچسب شب نما بر روی موتورسیکلت‌ها در این طرح بیان داشت: هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ ترافیکی و استفاده از کلاه ایمنی به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب‌های جدی به راکبین موتورسیکلت‌ها است.

او با تاکید بر رعایت مقررات عبور و مرور بیان کرد: موتورسیکلت مورد استفاده و طرفدار زیادی دارد؛ اما از ایمنی خیلی پایینی برخوردار است، به همین دلیل راکبین موتورسیکلت باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و از سرعت زیاد و انجام حرکات نمایشی خودداری کنند.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاه ایمنی موتورسواران کلاه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان

طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج در این مراسم که در محل سالن موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان كرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و شهدا و خصوصا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنان کوتاهی گفت: همیشه در مسابقات فوتبال در قالب کار فرهنگی یاد شهدا را در ورزشگاه‌ها زنده نگه داشته ایم.

وی افزود: فوتبال بی خبر از گذشته نبوده است و در بطن جامعه است.

او با ذکر خاطراتی از شهدای ورزشکار بر ضرورت تداوم راه و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ادای احترام کرد.

شایان ذکر است موزه دفاع مقدس کرمان، اولین موزه دفاع مقدس کشور است که به ابتکار عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاسیس شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • داداش کلاه یادت نره 
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز