Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش،  سرتیپ خلبان حمید واحدی در دیدار با همسر سرلشکر خلبان ابراهیم دلحامد با قدردانی از زحمات و صبوری همسر این شهید، گفت: شهیدان همیشه زنده و جاودانه‌اند و شهید ابراهیم دلحامد و برادر بزرگوار این شهید والا مقام از جنس مردان مرد بوده، هست و خواهند بود

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: این شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند و ما خود را همیشه مدیون ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های این شهیدان می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ واحدی خطاب به همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: قطعا شما به عنوان یار و همسر این شهید بزرگوار در نبود ایشان سخت‌ترین دوران را گذرانده‌اید و با صبوری و ادامه دادن راه این شهید والا مقام باعث افتخار و سربلندی او شده‌اید؛ بنده و تمامی همکارانم برای شما آرزوی سلامتی و پاداش عظیم را از خداوند خواستاریم.

همسر شهید ابراهیم دلحامد در ادامه گفت: اگر چه پیکر همسرم «ابراهیم» بعد از ۲۳ سال بازگشت و برادرش همیشه در خلیج فارس مفقود الاثر شد، اما آن دو قهرمان هنوز گمنام هستند.

وی افزود: حضور شما فرماندهان و مسوولین نیروی هوایی ارتش برای ما مایه خشنودی و سرافرازی است و از این بابت بسیار خرسند و مسرور هستیم.

در پایان سرتیپ خلبان واحدی با اهدای لوح سپاس از همسر این شهید والا مقام قدردانی کرد.

سرلشکر خلبان شهید «ابراهیم دل حامد» از شهدای دوران دفاع مقدس است که هواپیمایش در نخستین روزهای جنگ تحمیلی در «موصل» مورد هدف رژیم بعث قرار گرفت و پیکر مطهرش سال ۱۳۸۲ به کشور بازگشت، تاریخ شهادت شهید «دل حامد»، ۱۸ مهر ۱۳۵۹ ثبت شده است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حمید واحدی خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حمید واحدی جنگ تحمیلی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حمید واحدی خلیج فارس نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار منصوری در این دیدار، پیگیر مشکلات این خانواده شهید گرانقدر شد.
شهید قباد چولکی در هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه مرزی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران