Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:58:55 GMT

فولاد ایران در شش ضلعی جام باشگاه‌های جهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۲۱۳۱

فولاد ایران در شش ضلعی جام باشگاه‌های جهان

تیم فولاد سیرجان بعد از قهرمانی در جام باشگاه‌های والیبال آسیا باید خودش را مهیای حضور در جام باشگاه‌های جهان کند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد سیرجان ایرانیان بعد از قهرمانی در لیگ برتر والیبال، چند روز قبل توانست با شکست تمامی رقبای خود به عنوان قهرمانی در جام باشگاههای آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می شد، دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تیم که باز چند روز دیگر کار خود را در فصل جدید لیگ برتر استارت می زند، باید کمتر از دو ماه دیگر در رقابت های جام باشگاههای جهان به میزبانی برزیل هم شرکت کند.


فولاد سیرجان به عنوان قهرمان آسیا، زاکسای لهستان و ترنتینوی ایتالیا به عنوان نمایندگان اروپا، پی سی ان آرژانتین به عنوان نماینده آمریکای جنوبی و ساداکروزیرو و تائوباته برزیل به عنوان نمایندگان میزبان 6 تیم حاضر در این مسابقات را تشکیل می دهند.


جام باشگاههای والیبال جهان از 17 الی 21 آذرماه در بتیم برزیل برگزار می شود و باید دید فولاد سیرجان بازهم می تواند از نفرات کمکی مثل علیرضا بهبودی و صابر کاظمی و حتی ستاره های دیگر والیبال ایران استفاده کند یا خیر.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران