Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:16:48 GMT

عامل تیراندازی در سیرجان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۲۰۵۱

عامل تیراندازی در سیرجان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نیک ورز صبح چهارشنبه به خبرنگاران گفت: شب گذشته فردی اقدام به تیراندازی در خیابان کرد و باعث رعب و وحشت مردم شد.

وی ادامه داد: عامل تیراندازی ایذایی شب گذشته در خیابان ابوریحان با حضور به موقع پلیس و سرعت عمل در زمین گیر کردن متهم، دستگیر شد.

دادستان سیرجان افزود: متهم که جوانی ۲۵ ساله است پس از درگیری با اعضای خانواده با اسلحه شکاری دارای مجوز متعلق به خودش به خیابان آمده بود و با عربده کشی اقدام به تیر اندازی ایذایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با حضور به موقع پلیس متهم با استفاده از شگردهای پلیسی غافلگیر و در حالی که قصد فرار با خودرو را داشت، دستگیر شد.

نیک ورز بیان کرد: از متهم سلاح شکاری و تعداد زیادی فشنگ کشف شد. متهم در حال حاضر تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به سر می‌برد.

وی اظهار داشت: دقت و بررسی بیشتر در خصوص متقاضی مجوز سلاح شکاری از ضروریات است که متولیان امر باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

دادستان سیرجان گفت: قطعاً در این قبیل موارد که دارنده سلاح دارای مجوز اقدام به ارتکاب رفتار مجرمانه با سلاح در اختیار خود می‌کند درخواست ابطال مجوز حمل و نگهداری سلاح داده می‌شود.

کد خبر 5332010

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان سیرجان تیراندازی ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه ایلام شیوع کرونا زلزله عکس استانها واکسیناسیون کرونا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نیکاراگوئه با شکایت از آلمان به دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ)، از قضات خواست تا اقدامات اضطراری برای جلوگیری از ارائه سلاح و سایر کمک‌های برلین به اسرائیل را اعمال کنند.
 
بیش از 34 هزار فلسطینی از زمان آغاز جنگ در ماه اکتبر به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
 
دادگاه بین‌المللی دادگستری (ICJ) در لاهه قرار است در ساعت 15 به وقت محلی دستور خود را صادر کند.
 
وکلای ماناگوآ، پایتخت نیکاراگوئه، گفتند که این کشور آلمان را به جای متحد اصلی اسرائیل، یعنی ایالات متحده، هدف قرار داده است، زیرا واشنگتن دیوان بین‌المللی دادگستری را در این پرونده به رسمیت نمی‌شناسد.
 
وکلای ارشد دو کشور در اوایل این ماه در دادگاه با یکدیگر درگیر شدند و نیکاراگوئه گفت که آلمان ترحم‌انگیز است که هم به اسرائیل سلاح می‌دهد و هم به غزه کمک می‌کند.
 
برلین نیز پاسخ داد که امنیت اسرائیل در هسته سیاست خارجی آن قرار دارد و گفت که نیکاراگوئه کمک‌های نظامی آلمان به اسرائیل را به شدت تحریف کرده است.

نیکاراگوئه از دادگاه عالی درخواست کرده بود که آلمان فورا کمک‌های خود به اسرائیل، به ویژه کمک‌های نظامی از جمله تجهیزات نظامی را متوقف کند.
 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند