Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال از زمان حضور در این فدراسیون، هیچ زمانی را به صورت از پیش تعیین شده برای پاسخ به سوالات اهالی رسانه و ابهامات و مسائل غیرشفاف که تعدادشان هم کم نیست، اختصاص نداده است.

وقتی عزیزی خادم در دهم اسفند با رای اعضای مجمع به ریاست فدراسیون دست یافت، بلافاصله راهی سالن کنفرانس شد تا در برنامه از پیش تعیین شده فدراسیون قبلی حاضر شود اما همراهانش خطاب به خبرنگاران حاضر در سالن اعلام کردند که رییس جدید به هیچ سوالی پاسخ نمی‌دهد و بعدا در فرصتی مناسب با برگزاری نشست خبری پاسخگوی افکار عمومی خواهد بود؛ اما این اتفاق هیچ گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اسفند ۹۹ که شهاب‌الدین عزیزی خادم به صندلی ریاست فدراسیون تکیه زد، هیچ گاه نشست خبری و پاسخ به سوالات رسانه‌ها و مردم نداشته است اما در عوض تا جای ممکن راهی ساختمان «جام جم» شده و در حد مردی که سال‌ها قبل به «آقا دوربینی» معروف شده بود، مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفته و در پاسخ هایی مبهم و غیر شفاف و غیرچالشی به برخی موضوعات مورد نظرش پرداخته است.

عزیزی خادم در ۷ ماه گذشته از ریاستش، فقط ۴ مرتبه به صورت حضوری و چند بار هم به صورت تلفنی در برنامه «فوتبال برتر» شبکه سوم سیما حاضر شده است. به این‌ها باید حضور او در برنامه‌های تلویزیونی «ورزش و مردم» و «شب های فوتبالی» و «شبکه خبر» هم اشاره کرد که روی هم رفته بیش از تعداد ماه‌های ریاست او بر فدراسیون فوتبال می‌شود.

اما علت این همه حضور در تلویزیون و پرهیز از نشست‌های خبری چیست؟ چرا عزیزی خادم هیچ تمایلی به حضور در برابر خبرنگاران و پاسخگویی مستقیم به سوالات آن‌ها ندارد و صرفا برنامه‌های تلویزیونی را انتخاب می‌کند؟ 

وقتی عزیزی خادم در اواخر اسفند ۹۹ در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر شد، همراهانش از رییس دفتر تا مسوول روابط عمومی به خبرنگاران اعلام کردند که"او قصد دارد در ارتباط با تیم ملی صحبت کند و هیچ کس سوالی از رییس فدراسیون فوتبال نداشته باشد!"

نمونه این رفتار در نشست خبری بعد از پیروزی او در انتخابات و همین‌طور در ماه‌های گذشته هم تکرار شده و هیچ گاه برای چند دقیقه حاضر نشده به طور روشن و واضح درباره ابهامات مختلف در فدراسیون تحت ریاست خود صحبت کند.

مسائل مختلف در دوره ریاست عزیزی خادم و ظرف همین ماه‌های گذشته به وقوع پیوسته است. ابهامات مربوط به سیستم کمک داور ویدیویی، ممنوعیت حضور تماشاگران جلوی کره جنوبی، حواشی مربوط به نایب رییس بانوان فدراسیون، استفاده از بازنشسته‌ها، اجرا نشدن برخی مفاد اساسنامه، پرونده ویلموتس، شایعه ارتباط با جادوگران، حضور برخی چهره‌ها غیر موثر و تشریفاتی در سفرهای پرهزینه خارجی، هزینه بدون حساب و کتاب بودجه دولتی و ... مسائلی هستند که او حاضر نیست درباره آن‌ها صحبت کند و همیشه از این مسائل دوری کرده است. اما در تلویزیون که همه چیز از قبل هماهنگ شده، به سوالات آنگونه که دوست دارد پاسخ دهد. تلویزیونی که با حذف برنامه ۹۰ از سوالات چالشی فوتبالی تهی شده است  

پنهان شدن رییس فدراسیون فوتبال پشت قاب تلویزیون و طفره رفتن از پاسخ‌گویی به سوالات خبرنگاران موضوعی است که بنظر برای طفره رفتن از پاسخگویی به سوالات چالشی است و او تمایلی برای گفتن حقیقت‌ها ندارد. حقیقت‌هایی که شاید فدراسیون فوتبال تحت ریاست او را تکان دهد و شاید حقیقت برخی از مسائل غیرشفاف مشخص شود. شاید هم عزیزی خادم عاشق دیده شدن از طریق قاب جادویی است و همانند آقای دوربینی هر طور شده می خواهد محور تلویزیون و برنامه های ورزشی آن باشد. 

امید است رییس جوان فدراسیون فوتبال یکبار هم که شده برای رسانه های ورزشی ارزش قائل شده و با هماهنگی مشاوران جوانش - که همه هم رسانه ایی هستند - در یک نشست خبری به همه اما و اگرها و ابهامات موجود پاسخ دهد، چرا که ادامه این روند قطعا آسیب زا بوده و دودش به چشم «فدراسیون فوتبال» خواهد رفت.

منبع: الف

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است

رسانه‌های صهیونیستی از تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات نظامی در شهر رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «یسرائیل هیوم» امروز سه شنبه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات نظامی در شهر رفح در «آینده بسیار نزدیک» آماده می‌شود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد ارتش در حال آماده شدن برای ورود به رفح است و سازمان‌های بشردوستانه با همکاری تعدادی از کشورها در حال برپا کردن چادر هستند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نیز گزارش کرد ارتش رژیم در راستای آمادگی برای عملیات نظامی زمینی در رفح، به طور قابل توجهی در حال گسترش منطقه امن ایجاد شده در نوار غزه است.

به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، منطقه امن از المواصی تا اردوگاه النصیرات گسترش خواهد یافت و این منطقه می‌تواند حدود یک میلیون آواره را در خود جای دهد و ۵ بیمارستان صحرایی نیز در آنجا ایجاد شده است.

پیشتر «دنیل هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود رئیس ستاد کل ارتش طرح‌هایی برای ادامه عملیات در جبهه جنوبی نوار غزه را تایید کرده است.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر تهدید به حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه کرده بود، جایی که بیش از ۱.۵ میلیون نفر در آن پناه گرفته‌اند.

پیرامون فرایند عملیات رژیم صهیونیستی در رفح، مقامات مصری که از برنامه‌های کابینه رژیم صهیونیستی مطلع هستند به روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گفتند دو تا سه هفته اول عملیات به تخلیه غیرنظامیان با همکاری آمریکا، مصر و دیگر کشورهای عربی اختصاص خواهد داشت.

قرار است غیرنظامیان به شهر «خان‌یونس‌» در مجاورت رفح و همچنین دیگر مناطق اطراف منتقل شوند. ادعا شده پناهگاه‌هایی که با چادر درست شده‌اند به همراه غذا و تجهیزات پزشکی در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

بعد از آن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به تدریج وارد شهر رفح شده و «مناطقی که گمان می‌رود سران و نیروهای حماس در آنجا مخفی شده‌اند» را هدف قرار خواهد داد.

رژیم صهیونیستی که تا کنون در تحقق اهداف جنگی خود در غزه ناکام مانده ادعا می‌کند رفح اصلی‌ترین مقر گردان‌های باقی‌مانده حماس در غزه است. تل‌آویو ادعا می‌کند پیروزی در جنگ بدون رفح امکان‌پذیر نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر این معتقد است بسیاری از اسرای باقی‌مانده اسرائیلی که در روز ۷ اکتبر به اسارت گرفته شدند در رفح نگهداری می‌شوند.

مقام‌های مصری به وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند انتظار می‌رود حمله به رفح ۶ هفته به طول بینجامد، اگرچه هنوز درباره زمان‌بندی این عملیات ابهام‌های فراوانی وجود دارد.

یک مقام امنیتی صهیونیستی که اشاره‌ای به نام او نشده گفت: ارتش اسرائیل «برنامه عملیاتی بسیار فشرده‌ای خواهد داشت چون شرایط در آنجا بسیار پیچیده است.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عضو کابینه جنگ اسرائیل : وارد رفح خواهیم شد حملات رژیم اسرائیل به رفح (عکس)

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است