Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:51:14 GMT

اینزاگی: باید گل‌های بیشتری به شریف می‌زدیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۲۳۱۵

اینزاگی: باید گل‌های بیشتری به شریف می‌زدیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که بازیکنانش می‌توانستند با اختلاف گل بیشتری برابر شریف پیروز شوند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و شریف تیراسپول شب گذشته در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان اینزاگی موفق شدند با نتیجه 1-3 در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف تیم شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها بود و پیش از این موفق شده بود در برابر شاختار دونتسک و رئال مادرید به پیروزی برسد اما در نهایت اینتر موفق شد روند بردهای این تیم در لیگ قهرمانان را قطع کند.

اینزاگی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« ما بازی را انجام دادیم که برای آن آماده شده بودیم. شریف با دو پیروزی برابر رئال مادرید و شاختار به سن سیرو قدم گذاشت. ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم اما متحد ماندیم. هنوز جای پیشرفت زیادی داریم. کارهای زیادی هست که باید انجام دهیم.»

 

 

او در ادامه اضافه کرد:« ما مقابل باشگاه‌هایی چون شریف قرار می‌گیریم که دست به دفاع عمقی می‌زنند، نمی‌توانیم اشتباهات تاکتیکی زیادی انجام دهیم. من این احساس را داشتم که ممکن است موقعیت زیادی روی ضدحمله به آنها بدهیم. می‌دانیم که نیاز به پیشرفت داریم. ما به اندازه کافی گل نمی‌زنیم. در این بازی 13 یا 14 موقعیت بسیار خوبی خلق کردیم، بسیار خوب بازی کردیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.»

این مربی ایتالیایی همچنین درباره شرایط بازیکنان تیمش گفت:« ما هنوز در حال ریکاوری هستیم. چالهان اوغلو قادر به حضور در میدان نیست، کوره‌آ صددرصد آماده نیست و گالیاردینی تازه برگشته است. ما منتظر هستیم تا تمامی بازیکنان به ترکیب برگردند. ما به تمام بازیکنان نیاز داریم چون در حال حاضر هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم.»

اینتر میلان شریف تیراسپول سیمونه اینزاگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان شریف تیراسپول سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)

دو گل از هاکان چالهان اوعلو باعث شد اینتر در خانه تورینو را شکست دهد.

دانلود (61.3MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم