Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادریس رئیسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس گزارش مردمی مبنی بر مشاهده سه قلاده پلنگ در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان سرباز، تیم کارشناسی محیط زیست از منطقه بازدید کرد.

وی گفت: براساس گزارش های اولیه مردم در روستای ون از توابع شهرستان سرباز، سه قلاده پلنگ به ۳۰ راس از احشام حمله کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست سرباز  افزود: تاکنون ۲۰ راس دام تلف شده توسط تیم کارشناسی محیط زیست بررسی و تعدد ۱۰ راس احشام مفقود شده نیز از سوی مردم بومی منطقه گزارش شده است.

وی بیان کرد: آموزش های لازم از سوی تیم یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به مردم منطقه در خصوص نزدیک نشدن به قلمرو گونه و چگونگی رفتار در صورت مشاهده پلنگ داده شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان زاهدان سیستان و بلوچستان اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان زاهدان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس