Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین روزهای سال ۲۰۲۱ دیداری تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا برگزار می‌کند. این مسابقه روز ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) برگزار خواهد شد.

انتشار لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال ایران به منظور برپایی اردوی دو روزه از ۸ تا ۱۰ آبان است.

در فهرست جدید تیم ملی، تنها ۶ بازیکن که ایران را در جام جهانی ۲۰۲۱ همراهی می‌کردند، حضور دارند که این نفرات عبارتند از سعید احمدعباسی، طاها نعمتیان، محمد شجری، مسلم اولادقباد، باقر محمدی و علیرضا رفیعی پور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان به جز احمدعباسی و اولادقباد فرصت زیادی برای بازی در جام جهانی پیدا نکردند.

سایر بازیکنان هم سابقه حضور در تیم‌های پایه و حتی اردوهای قبلی تیم ملی را دارند و حالا این فرصت را خواهند داشت تا نسل بعدی تیم ملی بزرگسالان ایران را تشکیل بدهند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است:

سالار آقاپور، سعید مومنی و محمدحسین درخشانی (مس سونگون)، مهدی کریمی، مسعود یوسف، سعید احمدعباسی و مراد ناظری (گیتی پسند و سپاهان)، علیرضا رفیعی پور، بهزاد عظیمی، مسلم اولادقباد، سینا پرکاس و محمد شجری (کراپ الوند)، بهروز عظیمی و سهیل جامدی (مقاومت البرز)، علی رحیمی و سینا ممبینی (فرش آرا)، کامبیز گمرکی (فولاد زرند) و طاها نعمتیان، باقر محمدی و علیرضا جوان (سن ایچ).

تیم کراپ الوند با پنج ملی پوش، بیشترین بازیکن را در نخستین اردوی تیم ملی ایران بعد از جام جهانی در اختیار دارد.

کد خبر 5332026 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام جهانی فوتسال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال الهلال عربستان تکواندو الهلال عربستان لیگ برتر بسکتبال کشتی آزاد لیگ کشتی یحیی گل محمدی حمید سجادی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم