Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله متفکرآزاد خطاب به وزیر نفت اظهار داشت: در تابستان امسال دستورالعمل عجیبی توسط یکی از مدیران شرکت ملی گاز ایران صادر شد که در آن مصرف گاز نیروگاه‌های حرارتی کشور تعیین شده و تنها مصرف گاز دو نیروگاه حرارتی تبریز و سهند در استان آذربایجان شرقی صفر ارزیابی شده است، به این معنا که روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر مازوت باید مصرف کنند که معادل پتانسیل ۳۵۰ تن گوگردی است که در هوای تبریز خالی کنند که در طی آن ۴۰ تا ۵۰ واحد این شهر را آلوده‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اتفاق در حالی افتاده که سال گذشته ما به همراه نمایندگان تبریز به وزیر نفت اسبق جلسه‌ای برگزار کرده و این موضوع را مطرح کردیم، اما متأسفانه وی گفت که ما اینجا درصد کشوری را حساب می‌کنیم و نمی‌توانیم استان را در نظر بگیریم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: مردم تبریز با اینکه مصرف گازشان کم شده است، اما به جای اینکه تشویق شوند، تنبیه شدند. از سوی دیگر مصرف کل گاز در استان ۲۲ و ۴۵ میلیون مترمکعب در روز بوده است، که از این میان ۲ و ۳ میلیون مترمکعب برای این دو نیروگاه بوده است که از طرق دیگر جبران کرده‌اند.

وی در پایان به وزیر نفت تذکر داد که اگر تا دو هفته آینده این دستورالعمل لغو نشود، طرح سوال از وی را مطرح خواهد کرد.

کد خبر 5332113

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروگاه برق وزارت نفت ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه شیوع کرونا زلزله عکس استانها همدان ایلام واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شبکه سهند با حضور نماینده ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات استان برگزار شد.

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیما شامل برنامه‌های انفرادی نامزد‌ها و مناظره‌های تبلیغاتی از فردا ۱۴ اردیبهشت لغایت چهارشنبه هفته آینده براساس جدول زمان پخش، از شبکه سهند پخش خواهد شد.

برنامه تبلیغاتی ۱۲ نامزد راه یافته به دور دوم مجلس شورای اسلامی از سه حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، شبستر و میانه در ساعات ۱۲:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ و ۲۳ شب لغایت ۲۳:۵۰ بصورت برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد؛ و مناظره‌های انتخاباتی نیز در ساعات ۹:۳۰ لغایت ۱۱:۳۰ و ۲۰ لغایت ۲۲ شب از شبکه سهند پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق