Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شالویی که مدتی است به عنوان سرپرست معاونت هنری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار است، عمده سیاست‌های کوتاه مدت خود برای بهبود فضای هنرهای تجسمی را «تحول در اقتصاد هنرهای تجسمی» و «ساماندهی خرید آثار هنری» عنوان می کند.

او که این روزها به عنوان سرپرست معاونت هنری، در بسیاری از مراسم‌ این حوزه حاضر می‌شود، سال‌ها قبل تجربه مدیریت «موزه هنرهای معاصر» و همچنین «اداره هنرهای تجسمی» را بر عهده داشته داشته و از این لحاظ، فردی کاملا باتجربه در حوزه هنرهای تجسمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پس از چند هفته حضور در این سمت، نسبت به شرایط فعلی هنرهای تجسمی در کشور آگاهی بیشتری پیدا کرده است، درباره برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند مدت خود برای این حوزه به خبرنگار ایسنا می‌گوید: «در حوزه تجسمی از دوره من یک سلسله کارهای جدی‌ای به خصوص برای اقتصاد هنر شروع شده است.»

او سپس چنین اظهار می کند: «به نظر من از مهم‌ترین کارهایی که باید ادامه پیدا کند و فکر نوین و جدیدی برای آن شکل بگیرد، موضوع تحول در اقتصاد هنرهای تجسمی و موضوع خرید آثار هنری است.»
شالویی یم گوید: «احیای قانون دو دهم درصد برای خرید آثار هنرهای تجسمی و قرار دادن آن‌ها در نظام اداری کشور ما و گرایش به سمت و سوی آثار هنری از جمله اولویت‌هایی است که فقط باید زمینه‌ای برای تحول آنان فراهم شود.»

 امروز (سه شنبه، بیست و هفتم مهر ماه) مراسم رونمایی از کتاب « دیوارها سخن می‌گویند» اثری از امر الله فرهادی در موزه هنرهای معاصر انجام شد. احسان آقایی، مدیر کل موزه هنرهای معاصر و محمود شالویی، سرپرست معاونت هنری و حجت الله ایوبی، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو از جمله حاضران در این مراسم بودند. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرپرست معاونت هنری هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد