Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی زنان کاراته، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، مبینا حیدری و لیلا برجعلی به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ انتخاب شدند.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی کاراته زنان آویشن باقری نیز بر اساس سوابق قهرمانی به عنوان یکی از اعضای کومیته تیمی انتخاب شد تا ترکیب تیم ملی در بخش کومیته تیمی نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است پیش از آغاز آخرین مرحله اردوی تیم ملی کاراته زنان برای مسابقات قهرمانی جهان، تمام کاراته کاهایی که در مسابقات انتخابی حضور داشتند و نتوانستند مجوز شرکت در این رقابت‌ها را بدست آوردند، مبارزاتی با یکدیگر داشته باشند تا در نهایت پنج نفر برتر اوزان به منظور حضور احتمالی در مسابقات قهرمانی آسیا به اردو ملحق شوند.

زمان برگزاری انتخابی این کاراته کاها هشتم آبان ماه خواهد بود و اسامی ورزشکاران شرکت کننده در آن به شرح زیر است:

وزن منفی ۵۰ کیلوگرم: معصومه محسنیان، سوده خلیلی، فاطمه قاسمی، محبوبه امیدی، سحر شیروانی و زهرا طراز پور

وزن منفی ۵۵ کیلوگرم: فاطمه سعادتی، الهه هزاریان، سارا دهقان و زهرا بنیانی

ورن منفی ۶۱ کیلوگرم: شیما آل سعدی، مهدیس دوستی، فاطمه طرازپور، ملیکا احدی و فاطمه ساداتی

وزن منفی ۶۸ کیلوگرم: سیتا محمدی، زهرا یاوری، آیناز نبی نیا، شقایق واحدی و مهدیه مهدی نیا

وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم نیز: حدیثه طالبی، شادی شریعتی، معصومه محرمی، پریناز گلبندی، شنه کاظمی، ساناز امیری و شبنم واحدی

ترکیب نهایی تیم ملی  کاراته زنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی قزاقستان از میان کاراته کاهای حاضر در اردو و با توجه به نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و امکان جابجایی در برخی اوزان، اعلام خواهد شد.

مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۸ آذر تا یک دی در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

همچنین مسابقات قهرمانی جهان از ۱۲ تا ۱۹ آبان در امارات برپا خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قزاقستان رزیتا علیپور سارا بهمنیار فدراسیون کاراته قزاقستان مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است

امیرحسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر در دو بخش پسران و دختران است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره محل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد اسلامی همدان و کنار هم بودن سالن مسابقات، خوابگاه و سلف سرویس، مسابقات در این مکان برگزار خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: از همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان جهت میزبانی این رقابت‌ها هم تقدیر می‌کنیم که باعث رونق ورزش استان به واسطه میزبانی‌های متعدد ورزشی شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان در این مسابقات بیان کرد: شورای فنی هیئت وزنه‌برداری همدان انتخاب دختران و پسران اقدام به رأی‌گیری کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: بر این اساس عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حسنی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری پسران همدان بیان کرد: سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان)، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان)، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان)، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

کد خبر 6089953

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور