Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر دلار آمریکا امروز با کاهش ۱۱۹ تومانی در بازار تهران مواجه بود و با قیمت ۲۷ هزار و ۳۶۴ تومان فروش رفت.

این در حالی است که قیمت دلار در صرافی بانکی با افزایش ۱۰۰ تومانی در بازار، به قیمت ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

چرا دولت در کاهش نرخ ارز عاجز است؟

اما هر مثقال طلا در بازار به نرخ ۴ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۵ هزار و ۶۰۰ تومانی، یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار فلزات گرانبها، هر سکه امامی با کاهش ۲۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه، بیست و هشتم مهرماه مشاهده می‌کنید:

نوع 

قیمت 

دلار (در صرافی بانکی)  

۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان

یورو 

۳۰ هزار و ۸۸۸ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۱۱ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان

سکه امامی

۱۱ میلیون و ۷۳۸ تومان

نیم سکه

۵ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان

ربع سکه

۳ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان

سکه گرمی

۲ میلیون و ۲۰۷ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار 

یک میلیون و ۵۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان

هر مثقال طلا

۴ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان 

هر انس طلا

۱.۷۷۶.۸۹ دلار

دلار در بازار آزاد

۲۷ هزار و ۳۶۴ تومان

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1565520

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دلار طلا سکه سکه و طلا بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا افزایش قیمت کاهش قیمت ها دلار ارز ارز تک نرخی بازار تهران صرافی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت دلار روز چهارشنبه روند کاهشی هزار تومانی پیدا کرد و با این مقدار افت قیمت، به پله‌های پایانی کانال سوم در کریدور ششم برگشت.

گفتنی است افت چشمگیر طلای جهانی طی روزهای گذشته و دور شدن از التهابات سیاسی، اثر ارزپاشی بازارساز را بیشتر کرده و دلار را در مسیر اصلاح قرار داده است.

دلار در روند اصلاحی افتاد

کارشناسان اقتصادی با توجه به سقف‌زنی قیمت دلار در نیمه دوم فروردین، انتظار اصلاح قیمت در بازار ارز را داشتند. این اتفاق رخ داد و دلار در کریدور ششم عقب‌نشینی کرد و اکنون دو پله میانی کریدور مذکور را به‌ عنوان کف حمایتی جدید شناسایی کرده است.

عقب‌نشینی قیمت‌ها از مرزهای مقاومتی حاکی از حضور پررنگ بازارساز برای فریز قیمت دلار است. به نظر می‌رسد این سیاست در صورتی که تنش در منطقه خاورمیانه تشدید نشود ادامه خواهد یافت. تحلیلگران اقتصادی احتمال می‌دهند قیمت دلار موقتاً به پله‌های ابتدایی کریدور ششم برگردد. به اعتقاد آنها این برگشت قیمت، اصلاح موقتی است.


حواله دلار ۴۱ هزار تومانی شد

قیمت درهم روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت کاهش ۲۶۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومان بسته شد. تتر  با کاهش ۹۰۰ تومانی کانال ۶۴ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۶۰۰ تومانی روی رقم ۷۹ هزار و ۶۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز روز چهارشنبه کاهش ۷۴۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار در پنجمین روز اردیبهشت برخلاف بازار آزاد افزایش داشت و یک کانال بالاتر رفت. اسکناس دلار با افزایش ۱۴۲ تومانی با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز با همین مقدار افزایش به کانال ۴۱ هزار تومانی صعود کرد و با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان عرضه شد.

منبع: تجارت نیوز

tags # قیمت دلار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد