Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در همایش وحدت که با حضور روحانیون و علمای سنی و شیعه استان کردستان در سالن شهدای سپاه برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول اکرم، اظهار داشت: در زمامی که جهل و خرافات بر منطقه مستولی بود، پیامبر اکرم(ص) انسان را به انسانیت حقیقت بازگرداند و ما تا امروز از این نعمت استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: ما همه با هم و برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنیم که این هم هزینه‌هایی برای ما داشته و شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: رهبری در عصر حاضر منادی وحدت و پرچمدار مسلمانان بوده و ما از این نعمت برخوردار هستیم.

سردار حسینی اذعان داشت: با میلاد پیامبر اتفاق و حادثه خوبی برای انسان‌ها رقم خورد ایوان کسری لرزید، آتشکده پارس خاموش شد و نوری ساطع شد که نور حضرت محمد بود.

وی افزود: با تولید حضرت محمد(ص) علم کائنان برطرف و سحر ساحران نیز اینگونه شد، پیامبر تلاشی را آغاز کرد که امروز جمعیت میلیاردی حال حاضر از آن بهره می‌برند.

فرمانده سپاه کردستان یادآوری کرد: کلام شیوای پیامبر در آن زمان بر همه برتری داشت، جلوه شخصیت پیامبر ایدئولوژی فرهنگی در جهان بوجود آورد و انسان‌ها و اقوام و ملل‌های مختلفی به دین اسلام گرویدند.

وی عنوان کرد: پیامبر پس از ورود به مدینه با ایجاد عقد اخوت و برادری بین مهاجرین زمینه‌ساز وحدت اسلامی شد که تا امروز چراغ راهنما و مشکل‌گشای مسلمانان جهان شده است.

به گفته سردار حسینی، پیامبر وحدت و یکپارچگی را سرلوجه خود قرار داد که ما باید امروز از آن الگوگیری کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت:  قرآن، دین، پیامبر، حب اهل بیت و معاد  وجوه اشتراک و عوامل وحدت اسلامی است که باید این وجوه اشتراک را تقویت کنیم چرا که از تفرقه جز ضرر و خسران سودی نخواهیم برد.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند بین گروه‌های مختلف و مذاهب تفرقه بیندازند و حکومت کنند آنچه شعار انگلیس است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: اخلاق نیکو سیره پاک پیامبر و شیوه عمل ایشان عامل جذب به دین اسلام بود که باید از همین ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ندای وحدت در دنیا گران جا افتاده است که نباید آن را ارزان شکست چرا که استکبار به دنبال اختلاف‌افکنی و بزرگ‌کردن شکاف‌های جزئی است.

به گفته سردار حسینی، برشمردن سیاست‌های جمهوری اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام برای جوانان و نوجوانان کاری بس مهم است چرا که دشمن به دنبال انحراف این دو قشر از جامعه اسلامی است.

وی خطاب به روحانیون گفت: شماها از جایگاه والایی در بین مردم برخوردارید و لباس پیامبر بر تن دارید که این ارزشمند است و باید از این ظرفیت گرانبها استفاده کنید و مسائل را تبیین و تشریح نمایید.

سردار حسینی عنوان کرد: ماموریت و رسالت ما بزرگ است چون ما پرچمدار عدالت، دفاع از مظلومبن و محور مقاومت هستیم و طبیعتا دشمنان بزرگی داریم لذا ماموریت علما فراتر از مرزهای جغرافیایی و فیزیکی است.

وی در پایان گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای تبیین اهمیت و ضرورت وحدت در جامعه است که باید از این فرصت بخوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان فرمانده سپاه سنندج بیت المقدس وحدت سردار حسینی روحانیون شیعه و سنی سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (دهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره خلیج‌فارس که به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مساله امنیت ملی کشور عجین است و این ۲ را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

کد خبر 6092120

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • دولت با ایده‌هایی عملگرایانه سیاست‌های جمعیتی را تقویت کند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است