Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، یعقوبعلی نظری را به عنوان استاندار خراسان رضوی تعیین کرد.

نظری متولد ۱۳۴۰ در شهرستان فریمان و دارای مدرک کارشناسی ارشد امور دفاعی و کارشناسی جغرافیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این عضو شورای تأمین استان و عضو ستاد ویژه تدابیر اقتصادی خراسان رضوی بوده است.

مصوبه مربوط به تعیین استاندار آذربایجان غربی ابلاغ شد

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۰، پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی محمد صادق معتمدیان، وی را به عنوان استاندار آذربایجان غربی تعیین کرد.

معتمدیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی آقای معتمدیان می توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه ۱۳۹۷ لغایت مهر ماه ۱۳۹۹) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه ۱۳۹۹ تاکنون) اشاره کرد.

مصوبه مربوط به تعیین استاندار آذربایجان شرقی ابلاغ شد

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زین العابدین رضوی خرم را به عنوان استاندار آذربایجان شرقی تعیین کرد.

رضوی خرم دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی مدیریت برنامه ریزی است.

وی پیش از این به عنوان فرمانده در یگان های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس فعالیت داشته است.

کد خبر 5332194 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی استانداری آذربایجان غربی محمد مخبر استانداری آذربایجان شرقی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم افغانستان وزارت امور خارجه ایران سیدابراهیم رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان محمد باقر قالیباف صحن مجلس مجلس یازدهم لایحه رتبه بندی معلمان هیئت دولت حسین امیر عبداللهیان شورای نگهبان استاندار آذربایجان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور