Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از آمادگی شهرداری برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی خبر داد و گفت: پیرو انتشار برخی از اخبار مبنی بر احتمال شروع بارش‌های پاییزی در سراسر کشور و همچنین آمادگی در مقابل حوادث، اقدامات مناسبی توسط شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

مهدی بقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان به منظور مقابله با حوادث احتمالی سیلاب و آب‌گرفتگی و همچنین ضرورت ایجاد و ارتقا آمادگی شهر، اظهار کرد: آمادگی و مقابله با وقوع احتمالی سیلاب و انجام اقدامات لازم در خصوص آب‌گرفتگی و روان آب‌ها از جمله موارد قابل اهمیت و مورد توجه مدیریت شهری بوده است که تا کنون به خوبی انجام شده و یا در حال پیگیری است که تا حصول نتیجه و عملیاتی شدن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی شهرداری اصفهان در خصوص جاری شدن سیلاب‌های احتمالی، تصریح کرد: پیرو انتشار برخی از اخبار مبنی بر احتمال شروع بارش‌های پاییزی در سراسر کشور و همچنین آمادگی در مقابل حوادث، اقدامات مناسبی توسط شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از جمع‌آوری برگ‌های پاییزی از سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی در پی بارش‌های احتمالی در سطح شهر، معابر اصفهان پیش از وقوع بارش باران لایروبی شده است و نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی در آمادگی کامل هستند.

وی گفت: با شروع فصل پاییز و به دنبال آن افزایش شدید حجم ضایعات فضای سبز در مناطق ۱۵ گانه و به منظور حفظ آراستگی و انضباط شهری اقدامات اجرایی در خصوص جمع‌آوری و نظافت شهری اجرایی خواهد شد.

بقایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان آتش‌نشانی به منظور مقابله با حوادث احتمالی سیلاب، گفت: آماده کردن تجهیزات امداد و نجات در آب از جمله انواع قایق‌ها، تجهیزات غواصی و نجات غریق، خودروهای امداد نجات غواصی و تست آنها به صورت دوره‌ای در حال انجام است و در این راستا مانورهای عملیاتی مختلفی صورت گرفته است.

وی لزوم آموزش مداوم را ضروری دانست و گفت: آموزش پرسنل مخصوصاً نیروهای جدید جهت کار با انواع تجهیزات آبکشی و سیلاب، چک و بازدید برای آماده به کار بودن کلیه موتور پمپ‌ها، کف کش‌ها و هوزهای انتقال آب به صورت کامل و مرتب اجرایی و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: جدا از تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مستقر در تمامی مناطق ۱۵ گانه و سازمان آتش نشانی، اقدامات لازم در خصوص تجهیز ستاد سیل سازمان شامل پمپ لجن کش، لباس بارانی، اختصاص خودرو شاسی سنگین به عنوان خودرو سیلاب و طراحی و تجهیز خودرو به انواع تجهیزات مقابله با سیلاب و آب‌گرفتگی از جمله موتور برق، انواع موتور پمپ‌ها، انواع کف‌کش و لجن کش‌ها، هوزهای انتقال آب و لباس‌های بارانی صورت گرفته است.

وی به شماره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (۱۳۷) اشاره کرد و افزود: این شماره به‌صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان است تا مشکلات خود اعم نظافت، پاکیزگی و آب‌گرفتگی احتمالی و همچنین سایر مشکلات مربوط به شهرداری را گزارش کنند.

کد خبر 530069

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون خدمات شهری شهردار اصفهان آب گرفتگي معابر شهر کلانشهر شهرداری اصفهان سیلاب مهدی بقایی سیلاب های شهری شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان خدمات شهری آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی

معاون خدمات شهری شهردار کربلا با بیان اینکه شاهد رویکرد جدیدی از ارائه خدمات در شهرداری اصفهان از جمله سیستم زمان‌بندی حمل زباله هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم تجربیات موفق شهرداری اصفهان را به‌خوبی به شهردار کربلا انتقال دهیم.

علی یحیی‌عبد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سفر اخیر خود به شهر اصفهان اظهار کرد: با دعوت رسمی شهردار اصفهان به اصفهان آمدیم و در هفته فرهنگی اصفهان با جشنواره پوپک افتخار حضور در نصف جهان را داشتیم.

وی افزود: به دلیل اشتراکات بین شهرداری‌های اصفهان و کربلا و مردم این دو شهر، علاوه بر جشنواره‌ای که در آن حضور داشتیم، با شهردار اصفهان، معاون خدمات شهری شهردار و تیم استانداری دیدار داشتیم که تمام مباحث حول محور اربعین بود و امیدواریم بتوانیم بالاترین سطح انتقال تجربه را از سوی شهرداری اصفهان داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهردار کربلا با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، گفت: امیدواریم بتوانیم تجربیات موفق شهرداری اصفهان را به‌خوبی به شهردار کربلا انتقال دهیم؛ البته طبق توافق با شهرداری اصفهان مقرر شد در تأمین ماشین‌آلات تخصصی حمل پسماند، جاروی مکانیزه شست‌وشو و کیسه‌های زباله در ایام اربعین به شهرداری کربلا کمک شود.

یحیی‌عبد با بیان اینکه علاوه بر تأمین ماشین‌آلات تخصصی که از اصفهان وارد شهر کربلا می‌شود، برای تأمین نیروهای فنی نیز از شهرداری اصفهان کمک می‌خواهیم، تصریح کرد: طبق توافق طرفین، شهرداری اصفهان حدود دو تا سه هفته یعنی ۲۰ روز قبل از اربعین و سه روز بعد از اربعین به شهر کربلا خدمات‌دهی می‌کند.

وی با بیان اینکه احداث باغ‌های بانوان در سطح مناطق شهرداری اصفهان، باغ پرندگان با نگهداری گونه‌های مختلف پرندگان برای ما قابل توجه بود، ادامه داد: نمونه کوچک باغ پرندگان در شهر کربلا وجود دارد، اما در صدد گسترش آن هستیم؛ بعضی ارتباطات بین شهرداری اصفهان و کربلا ویژه است که در ایام اربعین سال‌های قبل نیز این همکاری را دیدیم.

معاون خدمات شهری شهردار کربلا با بیان اینکه مقرر شد در ایام اربعین مکانی در اختیار شهرداری اصفهان برای اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش در شهر کربلا قرار داده شود، گفت: نصب بنرهای جمع‌آوری زباله در محل‌های پرتردد به زبان عربی از دیگر اقداماتی است که مقرر شد در اربعین حسینی انجام شود، البته خدمات شهرداری اصفهان در تمام حوزه‌ها در ایام اربعین قابل وصف نیست.

یحیی‌عبد با بیان اینکه شاهد رویکرد جدیدی از ارائه خدمات در شهرداری اصفهان از جمله سیستم زمان‌بندی حمل زباله هستیم، خاطرنشان کرد: مردم اصفهان فرهنگ بالایی دارند و به مهمان‌نوازی شهرت دارند.

کد خبر 751090

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود