Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سیدمجید یزدانی امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با بیان اینکه محلات دیزج یکی از مستعدترین محلات برای ایجاد سالن های ورزشی است؛ اظهار داشت: به دلیل سهل انگاری و تعلل برخی دوستان در شورای شهر و شهرداری بعد از گذشت مدت ها هنوز اجرای این سالن ورزشی در دیزج شروع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با کمترین هزینه در حوزه ورزش می توان جوانان را از گرایش به سمت مواد مخدر و اعتیاد دور نگه داشت؛ تصریح کرد: علیرغم اینکه زمین مورد نظر برای احداث این ورزشگاه تغییر کاربری شده و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه این سالن آماده است ولی هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است!

یزدانی خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل این سالن ورزشی می توان ۱۰ هزار نفر از جمعیت ساکن در محلات دیزج را از این امکانات ورزشی بهره مند کرد ولی دلیل تأخیر در شروع احداث این سالن معلوم نیست!

 

افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان بناب

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بناب نیز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر جزو اولویت کاری این نیرو است.

 بهرام بندری با بیان اینکه طی ۷ ماه گذشته سال جاری ۵۵ طرح پاک سازی در نقاط آلوده شهری و روستایی اجرا شده است؛ اظهار کرد: طی این مدت ۱۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان بناب کشف و ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بناب با بیان اینکه ۲۰۰ معتاد متجاهر طی این مدت دستگیر و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده اند؛ افزود: در هفت ماه سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر شورای شهر ورزشی ورزش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بناب فارس تبریز کمپ های اعتیاد کشفیات مواد مخدر موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  فرمانده انتظامی گلبهار گفت: از این تعداد ۱۸ معتاد متجاهر است  که از نقاط آلوده با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی شناسایی و جمع آوری شدند.
 سرهنگ محسن صبری پور افزود:  ۱۱ خرده فروش در سطح شهرستان شناسایی شده که از ناحیه آنان چهار کیلو گرم مواد مخدر و یک هزار و ۶۰ عدد قرص های غیرمجاز کشف و ضبط شده است. 

وی بیان کرد : هم چنین دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که در سطح استان فعالیت می کردند که شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

صبری پور تاکیدکرد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در راستای پاکسازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرستان گلبهار انجام شده است.

شهرستان گلبهار در ۳۵ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود