Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:59:04 GMT

تمهیدات رادیو سلامت برای احتمال موج ششم کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۴۱۶۶

تمهیدات رادیو سلامت برای احتمال موج ششم کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت درباره تمهیدات رادیو سلامت برای احتمال ورود موج ششم کرونا گفت: با توجه به رصدهای انجام شده در مراکز بیمارستانی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور احتمال ورود به موج ششم کرونا بسیار محتمل به نظر می رسد و همین امر ملاحظات و پیش بینی هایی را برای رسانه، به ویژه رسانه تخصصی سلامت محوری چون رادیو سلامت به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا در جدول پخش برنامه های رادیو سلامت تمهیداتی اندیشیده شده تا به کمک گروه های برنامه ساز بتوانیم با اطلاع رسانی مفید و آگاهی بخشی لازم در کنار مردم این شرایط سخت همه گیری کرونا را پشت سر بگذاریم. بر این اساس اطلاع رسانی در برنامه ها بر چند محور قرار گرفته است.

مدیر رادیو سلامت تصریح کرد: برای گام اول پویشی در رایو سلامت آغاز خواهد شد با عنوان «واکسن می زنم» که این پویش در جهت مشارکت همه اقشار جامعه و برای شرکت در طرح واکسیناسیون است چرا که واکسیناسیون اولین گام در مقابله با کرونا و ایمنی جمعی و شکستن دایره ابتلاست. آنچه که تجارب جهانی به ما نشان داده تاثیر قابل توجه واکسیناسیون در ایمنی بخشی و پیشگیری از مرگ و میر در کروناست و عقل سلیم حکم می کند که در این زمینه از این تجارب بهره بگیریم و با واکسیناسیون همگانی به کنترل هرچه سریعتر این بیماری کمک کنیم.

اعتمادسعید عنوان کرد: در گام دوم، تبیین، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی محور برنامه های رادیو سلامت است. ما در برنامه «پاسخگو» در صبح و عصر به سوالات، شبهات و نکات مهمی که در ذهن مردم در خصوص واکسیناسیون، کرونا و درمان وجود دارد پاسخ می دهیم. کارشناسان برنامه «پاسخگو» همگی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دست اندرکاران نظام سلامت کشور هستند.

وی با اشاره به سومین گام تاکید کرد: سومین گام در جدول پخش برنامه های رادیو سلامت در شرایط موج ششم کرونا توجه به مطالبه گری و توضیح و تبیین سیاست گزاری های مسئولان و متولیان بهداشت کشور در امر مقابله با کروناست. در برنامه هایی مانند «نیم نگاه» و «مخاطب خاص» نیازهای جامعه و مطالبات مخاطبان در امر سلامت و بهداشت مطرح و پیگیری می شود.

مدیر رادیو سلامت عنوان کرد: نکته مهم دیگری که نباید در رسانه مغفول واقع شود توجه به امنیت روانی و بهداشت و سلامت روان مخاطبان است.

اعتمادسعید در پایان گفت: در کنار همه این موارد آخرین اطلاعات و اخبار در حوزه تحقیقات، فناوری ها و وضعیت بیماری در ایران و جهان را هم پخش خواهیم کرد.

کد خبر 5332182 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو سلامت ویروس کرونا جشنواره فیلم کوتاه تهران نقاشی تئاتر ایران موسیقی ایرانی خانه موسیقی سریال ایرانی محمد خزاعی فیلم کوتاه فیلم سینمایی سازمان صداوسیما سینمای مستند شبکه سه سیما آکادمی اسکار شبکه مستند سیما موج ششم کرونا رادیو سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معرفی مساجد و نیایش ، پخش تواشیح ، تلاوت قرآن و سرودهای مذهبی از جمله بخش‌های این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران