Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@13:59:25 GMT

توقیف ۱۸۷ کیلوگرم تریاک در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۴۱۷۵

توقیف ۱۸۷ کیلوگرم تریاک در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۸۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور ًیاسوج_ اصفهانً خبر داد.

سردار ً کیقباد مصطفایی ً در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ً یاسوج به اصفهان ً ایست و بازرسی دایر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

مصطفایی عنوان کرد: راننده خودرو با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۸۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

 وی با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، بیان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم