Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن قدسی پور سرپرست دانشگاه امیرکبیر در مراسم تکریم و معارفه معاونان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر همواره جزء دانشگاه‌های پیشتاز کشور بوده است و در این دوره نیز تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا دانشگاه رشد و توسعه بسیار خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کشور باید بستری فراهم کنیم تا نیاز‌های کشور در دانشگاه‌ها رفع شود نه اینکه برای رفع نیاز‌ها به کشور‌های خارجی مراجعه کنیم.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: در حوزه ارتباط با صنعت مشکلی است که کشور سال‌ها از آن رنج برده است ما می‌توانیم با برنامه ریزی و استفاده از پنانسیل دانشگاه‌های کشور در این زمینه به موفقیت برسیم.

 قدسی پور اظهار کرد: درحال حاضر مهم‌ترین مسئله آموزشی در دانشگاه مربوط به مشکلات بیماری کرونا است چراکه برای حضوری شدن کلاس‌های درس ابعاد بسیار مختلفی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این وضعیت تنها مختص ایران نیست بلکه تمام دانشگاه‌های دنیا با این مشکل مواجه شده اند بنابراین باید برای این مشکل جهانی و صدمه به توسعه علمی جهان برنامه ریزی صورت گیرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم امتحانات پایان ترم دانشجویان را به صورت حضوری برگزار کنیم که برای اجرای این امر باید فضای مناسب، سالن‌های بزرگ امتحانات، سلف سرویس‌ها و ... مورد توجه قرار گرفته و پروتکل‌ها رعایت شوند.

قدسی پور عنوان کرد: طبق صحبتی که با روسای دانشکده‌های دانشگاه داشتم قرار است که رشته‌های میان رشته‌ای و رشته‌های نوظهور مورد بررسی قرار گیرد تا براساس پتانسیل دانشگاه و دانشکده‌ها بتوانیم این رشته‌ها را راه اندازی کنیم.

وی گفت: توسعه زیر ساخت ها، خوابگاه ها، سلف سرویس‌های دانشگاه و مراکز رفاهی دانشگاه مورد توجه است و برای تحقق این امر برنامه ریزی صورت می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید هدف گذاری کنیم تا بتوانیم به مرجعیت علمی دست یابیم همانگونه که در بسیاری از رشته‌ها از جمله فناوری نانو، سلول‌های بنیادی، گیاهان دارویی و .. به موفقیت خوبی رسیده ایم.

در ادامه حجت الاسلام میراحمدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: دانشگاه نقش بسیار مهمی در اصلاح امور جامعه دارد چراکه دانشگاه بستر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و فناوری است.

وی افزود: اقداماتی که برای رشد و توسعه دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شده است ماندگار خواهد بود و افرادی که در این مسیر فعالیت کرده اند نیز پاداش معنوی بسیاری خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر رشته های نوظهور دانشگاه صنعتی امیرکبیر سرپرست دانشگاه برنامه ریزی دانشگاه ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان در آمریکا

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا