Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاشور اکرمی روز چهارشنبه در جمع مدیران و کارشناسان امور شاهد و ایثارگران وزارت در مورد بازگشایی مدارس اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ از سه مهر به صورت مجازی و مدارس روستایی و عشایری زیر ۱۵ نفر حضوری انجام شده است.

دبیر پروژه مهر آذربایجان شرقی با بیان اینکه بقیه مقاطع به غیر از کلاس های عملی و آزمایشگاهی  غیرحضوری برگزار می شود، افزود:  پنج درصد دانش آموزان از بسته های آموزشی و ۴۶ هزار نفر از آموزش تلویزیونی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی افزود: طبق مصوبه ستاد، در مدارس  متوسطه نظری در صورت برگزاری حضوری با توجه به گروه بندی کلاس ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مدارس در روزهای پنجشنبه باز است و مدارس ابتدایی و دوره اول با تایید مدیر مدرسه روزهای پنجشنبه باز است.

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی گفت: سلامت محیطی مدرسه و سلامت فردی دانش آموزان، معلمان و اولیا برای ما در اولویت بوده و شرط آموزش حضوری است.

اکرمی تاکید کرد: پیش دبستانی های دولتی و غیر دولتی هم در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند آموزش حضوری را برگزار کرده ولی در غیر این صورت آموزش ها به صورت غیر حضوری ادامه دارد.

آذربایجان شرقی حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز دارد که در هشت هزار و ۷۷ باب مدرسه و ۳۲ هزار و ۸۱۳ کلاس تحصیل می کنند و حدود ۴۱ هزار و ۵۰۰ نفر معلم و مدیر و ۱۰ هزار کارمند ستادی به دانش آموزان خدمات می دهند.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان شرقی بازگشایی مدارس محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان شرقی بازگشایی مدارس مدارس آذربایجان شرقی بازگشایی مدارس محدودیت های کرونا آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران