Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، دومین دوره مسابقات شنا و چهارمین دوره مسابقات قایق‌های چوبی (هوری) همزمان با هفته تربیت بدنی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری موجود در جنگل‌های حرا و ایجاد امکان آشنایی بیشتر آیین‌های سنتی قشم در جوار جنگل حرای سهیلی این جزیره برگزار شد.

جلیل حقگویان مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در این باره به خبرنگار فارس گفت: این مسابقات با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری موجود در جنگل‌های حرا و ایجاد امکان آشنایی بیشتر آیین‌های سنتی جزیره در جوار جنگل حرای سهیلی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دومین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد 25 شناگر از نقاط مختلف جزیره قشم در مسافتی به طول 500 متر به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان آقایان ابوالقاسم صادقی، احسان حیدری و عبدالقادر احمدی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین در چهارمین دوره مسابقات قایق های هوری 12 قایقران در ساحل روستای سهیلی در جوار جنگل‌های حرا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گفته حقگویان، در پایان این دور از رقابت‌ها آقایان ابراهیم خانگاه، عبدالرحمن حاجی پور و عبدالرحمن طولی پس از طی مسیر یک هزار متری به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

عکس: اصغر بشارتی

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش شنا قشم جوانان دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس