Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روزچهارشنبه در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا درقم ، با اشاره به برنامه استان جهت راه اندازی یک مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در شهرستان جعفرآباد، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی با قدرت این مرکز را راه اندازی کند و نگرانی جهت تامین هزینه‌های آن نداشته باشد.

شهرستان جعفرآباد در ۳۵ کیلومتری شمال غربی قم قرار دارد و از شهریورماه امسال با تصویب هیات دولت، به همراه شهرستان کهک، بعنوان دو شهرستان جدید اعلام و به این وسیله  استان قم سه شهرستانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای مهم در افزایش پوشش واکسیناسیون، شبانه‌روزی کردن مراکز واکسیناسیون است و چون قم شهرزیارتی است و شب‌های شلوغ شهری و پرترددی دارد باید مراکز شبانه‌روزی در این شهر توسعه یابد.

استاندار قم یادآور شد: واکسن هراسان در مقایسه با مردمی که رغبت به تزریق دارند بسیار ناچیز هستند اما باید نسبت به اقناع سازی این افراد و ضرورت دریافت واکسن برنامه ریزی شود تا سلامت جامعه بر اساس برخی شایعات بی پایه و اساس به خطر نیفتد.

وی اظهار داشت: توسعه واکسیناسیون در گروه‌های مختلف به ویژه در بین دانش آموزان سیاست و رویکرد مهم استان قم در مسیرمبارزه با بیماری کروناست.

استاندار قم یادآور شد: باز بازگشایی دانشگاه‌ها، باید تدابیری جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح خوابگاه‌ها با کمترین میزان تجمع اندیشیده شود.

سرمست بیان داشت: توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون در قم در دستور کار نیست اما در عین حال از توقف مراکز کنونی نیز جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی گفت:‌ آموزش و پرورش با سامانه‌ها و بسترهایی که در اختیار دارد در اقناع سازی خانواده‌ها نسبت به دریافت واکسن از اثربخشی بیشتری نسبت به علوم پزشکی و مراکز درمانی برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت واکسیناسیون اصناف، گفت: واکسیناسیون کسبه در جهت حمایت از اصناف است تا از ادامه تعطیلی‌های عمومی در موج های احتمالی بعدی جلوگیری بعمل آید.

سرمست ادامه داد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به راه اندازی بیمارستان نیمه کاره الهادی قم نظر مساعدی دارد و مسئولان استانی باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل این بیمارستان اقدام کنند.

 این بیمارستان با ۹هزار متر عرصه و ۱۳ هزار متر زیر بنای نیمه تمام ، وقف ارائه خدمات درمانی به عموم مردم شد.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۳ تیرماه امسال در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفته بود، براساس رنگ‌بندی اپلیکیشن ماسک، از بیستم شهریورماه جاری وارد مناطق پرخطر و نارنجی کرونایی شده ‌است.

ویروس کرونا موجب بیماری عفونی «کووید۱۹» می‌شود و این ویروس ۲۴ آذر ۱۳۹۸ در شهر «ووهان» واقع در مرکز کشور چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام ‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۹ دی ۱۳۹۸ به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

«کرونا»، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌ دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» توصیه شده‌ است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته ‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.          

برچسب‌ها کرونا قم واکسیناسیون فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا قم واکسیناسیون کرونا قم واکسیناسیون فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا راه اندازی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان

آفتاب‌‌نیوز :

امداد خودرو جاده شبانه روزی همدان برای حفظ امنیت و آسایش رانندگان و سرنشینان به صورت فوری آماده خدمت‌رسانی است. قطعا می‌دانید که حضور امداد خودرو در جاده و حتی در مناطق داخلی شهر‌ها تا چه حد اهمیت دارد. به طور کلی می‌توان گفت خرابی خودرو از آن اتفاقاتی است که به صورت ناگهانی رخ داده و قابل پیش بینی نیست. به همین خاطر نیز در شرایطی که دسترسی به تعمیرگاه و مکانیک وجود ندارد، تنها حضور مفید امداد خودرو می‌تواند مفید باشد. اگر شما نیز در همدان زندگی می‌کنید و یا در جاده‌های اطراف آن به دنبال امداد خودرو همدان شبانه روزی می‌گردید، بهتر است به طور کلی با خدمات این مجموعه‌ها آشنا شوید.

‌می‌توان گفت که خدمات امداد خودرو شبانه روزی همدان تنها به تعمیر خودرو‌ها خلاصه نمی‌شود. یکی دیگر از خدمات بسیار ویژه این مجموعه ها، حمل خودرو به روش‌های مختلفی نظیر خودرو بر، کفی بر، حمل خودرو با یدک در همدان، سوخت رسانی سیار و باطری به باطری سیار است. به طور کلی می‌توان گفت شما می‌توانید کلیه مشکلات مربوط به خودرو خود را به نیرو‌های متعهد امداد خودرو بسپارید.

چرا امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان مهم است؟

با توجه به آماری که وجود دارد، بیشتر خرابی و مشکلات خودرو‌ها در شب و ساعاتی خاص رخ می‌دهد که دسترسی به هیچ مکانیکی امکان پذیر نیست. بدون شک گیر کردن در شرایطی نظیر زمانی که شما با خودرو در شب یا صبح زود در جاده باشید، بسیار ناخوشایند بوده و باعث عقب افتادن شما از کارهایتان می‌شود. اما امداد خودرو همدان با ارائه خدمات به صورت شبانه روزی کلیه این مشکلات را حل کرده است. در حال حاضر شرایطی فراهم شده تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره امداد خودرو در همدان تماس گرفته و برای حل مشکل خود خدمات را دریافت کنید. تیم‌های امداد خودرو در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی هستند و پس از تماس شما، در اسرع وقت به محل مورد نظر شما خواهند رسید.

به طور کلی ارائه امداد خودرو جاده‌ای به صورت شبانه روزی در همدان خیال رانندگان را بابت هر اتفاق غیر منتظره‌ای در جاده راحت کرده است. اما برای زنگ به بهترین امداد خودرو در استان همدان لازم است تا در مورد خدمات این شرکت‌ها اطلاعاتی را کسب کرده و از یک مجموعه معتبر کمک بخواهید.

امداد خودرو جاده‌ای چه خدمات را ارائه می‌دهد؟

در ابتدای مطلب نیز گفته شد که امداد خودرو همدان کلیه مشکلات مربوط به خودرو شما را حل می‌کند. مجموعه امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی خدمات متنوعی را برای رانندگان عزیز در نظر گرفته است تا از این طریق رفاه و امنیت لازم را برای آن‌ها فراهم کند. مهم‌ترین خدمات مورد نیاز رانندگان که توسط امداد خودرو همدان ارائه می‌شود عبارتند از:

حمل خودرو یا یدک کش همدان، نیسان، جرثقیل و کفی بر

در شرایطی که خودرو به شدت خراب بوده و قادر به روشن شدن نیست. یا این که حمل خودرو برای مسافت طولانی ضروری است، می‌توانید از خدمات حمل خودرو با یدک کش همدان، جرثقیل یا خودرو کفی بر استفاده کنید. با توجه به خودرو شما، میزان آسیب و ترجیح که دارید، می‌توانید از هر یک خودرو‌های ما برای حمل ماشین خود استفاده کنید. این خدمات به صورت شبانه روزی و با ایمنی کامل ارائه می‌شود.

تعمیر خودرو و اعزام مکانیک سیار در محل

در زمانی که ماشین شما به طور ناگهانی در جاده خراب می‌شود و دسترسی به تعمیرکار وجود ندارد، می‌توانید با شماره مکانیک سیار در همدان تماس حاصل کرده و مشکل خود را مطرح کنید. تا تیم امداد خودرو در کم‌ترین زمان ممکن خود را به شما برسانند. خوشبختانه این خدمات نیز به صورت فوری و شبانه روزی ارائه می‌شود.

سوخت رسانی سیار در همدان

اگر بنا به هر دلیلی با مشکل اتمام سوخت ماشین مواجه شدید، دیگر نگران نباشید. چرا که خدمات سوخت رسانی سیار شبانه روزی در همدان برای شما در نظر گرفته شده است که به صورت فوری در هر ۲۴ ساعت از روز ارائه می‌شود.

باطریسازی سیار در همدان

باطری به عنوان مهم‌ترین قسمت خودرو باید در سلامت کامل باشد. از این رو خرابی آن مشکل بزرگی بوده که باید هر چه سریع‌تر آن را رفع نمود. به منظور تعمیر، تعویض باطری و یا باطری به باطری سیار در همدان نیز می‌توانید با شماره امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان تماس بگیرید.

هزینه امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان چه قدر است؟

همانطور که در بخش قبل گفته شد، امداد خودرو شبانه روزی همدان خدمات متنوعی را برای رانندگان عزیز ارائه می‌دهد. هزینه امداد خودرو شبانه روزی نیز با توجه به هر یک از این خدمات می‌تواند متفاوت باشد. همچنین عوامل دیگری همچون مشکل خودرو، نوع یدک کش، موقعیت مکانی شما و یا نیاز به تعویض قطعه نیز تاثیر زیادی در هزینه نهایی خدمات امداد خودرو خواهد داشت.

بهترین امداد خودرو شبانه روزی در همدان

به منظور تعمیر و سلامت هرچه بیشتر خودرو خود در جاده‌های همدان، می‌توان کلیه خدمات را به امداد خودرو نوین یدک بسپارید. وب سایت نوین یدک سالیان زیادیست که در این حوزه فعالیت داشته و توانسته رضایت رانندگان زیادی را در سراسر همدان جلب کند. کلیه خدمات به صورت شبانه روزی، فوری و با ضمانت توسط این مجموعه ارائه می‌شود. همچنین نوین یدک دارای یک تیم حرفه‌ای و متعهد است که دارای تخصص بالایی در زمینه ارائه خدمات امداد خودرو هستند.

جمع بندی

در این مطلب به طور کامل در مورد خدمات امداد خودرو شبانه روزی همدان توضیح دادیم. وجود این مجموعه‌ها در جاده‌ها بسیار مهم بوده و به تامین رفاه و امنیت خودرو‌ها کمک بسزایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!