Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مجتبی حسینی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم با اشاره به این مطلب که مکتب شهید حاج قاسم همیشگی بوده و هست، تاکید کرد: بر اساس تاکیدات ریاست سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ، پیاده سازی مکتب حاج قاسم در زندان های سراسر کشور مورد توجه ویژه قرا گرفته و در این راستا کرمان میزبان اولین نمایشگاه هنری مکتب حاج قاسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مطلب که آثار این جشنواره در قالب های نقاشی، خطاطی، صنایع دستی، موسیقی و دلنوشته به نمایش عموم مردم گذاشته شد، تاکید کرد: این نمایشگاه با آثار هنری مددجویان، کارکنان و سربازان زندان های سراسر کشور برگزار شد تا عرض ارادت خود را به حاج قاسم اعلام کنند و شاهد هستیم در زندان های کشور و استان کرمان؛ فکر، مرام و نام حاج قاسم به میزان قابل توجهی در بین زندانیان تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل زندان های استان کرمان با تاکید بر این مطلب که حاج قاسم شخصیتی بود که همه مردم شیفته او بوده و هستند، تاکید کرد: امروز تاثیر مکتب حاج قاسم در زندان ها به میزانی است که موجب بازسازی شخصیت مددجویان و اصلاح رفتار مددجویان شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان نیز در این نشست گفت: قرآن کریم از مردان و زنانی که برای آرمان و فکر خود ایستادگی و مقاومت کرده اند نام برده و برخی از آن ها را به عنوان اسطوره های تاریخ یاد کرده است.

حجت الاسلام مهدی عربپور افزود: تلاش های فرهنگی شهید سلیمانی در این استان و سایر مناطقی مثال زدنی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم تنها دعوت کننده نبود و مرد میدان شد و علاوه بر تلاش در حوزه های دفاعی در حوزه های اجتماعی، دینی، هنری و فرهنگی نیز اقدامات ماندگاری را به انجام رسانده است.

روایتگری درباره خاطرات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نواختن زنگ آغاز و رونمایی از پوستر دومین مرحله جشنواره آثار هنری مکتب حاج قاسم و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم از دیگر بخش های این برنامه فرهنگی بود.

برچسب‌ها کرمان سازمان زندان‌ها دادگستری کل استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سازمان زندان ها دادگستری کل استان کرمان کرمان سازمان زندان ها دادگستری کل استان کرمان هنری مکتب حاج قاسم استان کرمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در شورای معاونین (شورای برنامه ریزی) دادگستری کل استان کرمان گفت: شورا‌های حل اختلاف جنوب استان کرمان طی پارسال مجموعا به ۶۰ هزارو ۸۹۳ فقره پرونده رسیدگی کرده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف جنوب استان طی پارسال ۳۵ درصد است.

وی افزود: طی پارسال ۶۱ هزارو ۱۷۹ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۹ حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد و ۶۰ هزار و ۸۹۳ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمان به فعالیت شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: طی پارسال ۳۷۷ پرونده به این شورا‌های حل اختلاف وارد و ۳۸۰ پرونده مختومه شده که از این تعداد ۳۴۶ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: طی پارسال تعداد ۳۸ زندانی با کمک شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد و ۱۱ فقره پرونده قتل به سازش منجر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شورا‌های حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند