Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@06:25:38 GMT

خاطره تلخ حمید مطهری از جدال با فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۵۰۸۵

دیدار فولاد - پرسپولیس برای حمید مطهری همیشه طعم تلخی دارد

حمید مطهری هیچ گاه رویارویی با فولاد را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش طرفداری، نخستین تقابل رسمی پرسپولیس و فولاد با خاطره ای تلخ برای حمید مطهری همراه بود. دو تیم، مهرماه سال ۱۳۷۷ در تهران و در چارچوب هفته ششم لیگ آزادگان ۷۸-۷۷ به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دیدار که با قضاوت جلال مرادی برگزار شد، پرسپولیس با ترکیب عابدزاده، محمدخانی، شاهرودی، ترابیان، رهبری فر، مطهری، علی کریمی، مهدوی کیا، بزیک و سراج و عبدی به میدان رفت.

تنها گل این بازی که با ضربه سر بهنام سراج به ثمر رسید را حمید مطهری پایه گذاری کرد؛ این اما تمام ماجرا نبود و اتفاقی رخ داد که دیدار با فولاد برای همیشه در ذهن مربی فعلی پرسپولیس حک شود.

مصدومیت مطهری در این بازی در نهایت کار را به جایی رساند که کمی بعد از بازی با فولاد، او برای همیشه به عنوان بازیکن از مستطیل سبز خداحافظی کرد. همین موضوع باعث شده رویارویی با فولاد همواره با خاطره ای تلخ برای مربی پرسپولیس همراه باشد.

 

بیشتر بخوانید:

حمید مطهری: پرسپولیس فقط یک تیم فوتبال نیست، فلسفه و فرهنگ است

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار پورتو - میلان سیمئونه: هیچوقت بعد از بازی با کسی دست نمی دهم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت همچنان دور از دسترس پرسپولیس قرار گرفته است و البته سرخ‌ها در لیگ برتر با چالش بزرگی از این حیث مواجه نشده‌اند و امیر رفیعی با چهار کلین‌شیت طی این دیدارها کار را به پایان رسانده است.

با این حال نگرانی بزرگ پرسپولیس در خصوص دیدار حساس با سپاهان است. هواداران این تیم که بعد از کنار رفتن از جام حذفی با دریافت چهار گل در جریان تساوی پرگل مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی حریف رقیب خود نشده‌اند، تنها امیدشان به لیگ برتر دوخته شده است.

طی ساعات اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با پیام‌های خود به دنبال این هستند تا با بالا بردن روحیه علیرضا بیرانوند و احتمالا احساساتی کردن این گلر باتجربه، او را مجاب به حضور در جدال با سپاهان کنند. آنها با اشاره به اینکه این بازی احتمالا کلید قهرمانی فصل آنها نیز محسوب می‌شود، ضمن احترام به امیر رفیعی از حضور بیرانوند به‌عنوان بمب روحیه و انگیزه تیم برای دستیابی به موفقیت در این بازی یاد کرده‌اند.

باید دید شماره یک پرسپولیس که بعد از باز کردن گچ دست خود همچنان از شرایط آمادگی مطلوب به دور است، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا این بازی یکی از بزرگترین ریسک‌های دوران فوتبالی‌اش را خواهد کرد و برای حضور در این بازی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)