Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدکمال حسینی روز چهارشنبه در دیدار با شهردار سنندج اظهار داشت: اتاق بازرگانی سنندج به عنوان پارلمان بخش خصوصی و بزرگترین نهاد صنفی، تخصصی کشور آماده همکاری با شهرداری سنندج است چراکه معتقدیم همکاری ۲ طرف موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهری و تسریع روند توسعه می‌شود.

وی اضافه کرد: شهر یک پدیده زنده و دارای ابعاد مختلفی است که محور همه ابعاد  اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آن در ساختاری اقتصادی نهفته است و لازمه تقویت آنها هم توجه ویژه و رونق بنیاد اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با بیان اینکه تقویت اقتصاد بدون سرمایه‌گذاری امکان پذیر نیست، افزود: برای جذب و جلب سرمایه گذار باید کریدور و محفظه‌ای امن ایجاد شود و در ابتدای این ساختار هم کاربران و دست اندرکاران  آن حوزه باید ذهنیت مثبت نسبت به خلاقان ثروت داشته باشند و فاصله خود را با افرادی که با این مقوله موافق نیستند حفظ کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج ادامه داد: سپس  نقشه راه و دستورالعمل مناسب هماهنگ با نظرات و افکار بخش خصوصی تبیین شود که در این مسیر اتاق بازرگانی سنندج آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

شهردار سنندج هم با اشاره به جایگاه اتاق بازرگانی در نظام توسعه و مدیریت گفت: پارلمان بخش خصوصی نقش ایجاد پل ارتباطی بین دولت و سرمایه گذاران و کارآفرینان را بر عهده دارد و همه مسئولین باید با این نهاد همکاری جدی داشته باشند.

سید انور رشیدی اظهار داشت: شهرداری سنندج آماده همکاری با اتاق بازرگانی بوده و با تمام توان و امکانات در این راستا گام بر می دارد برای تداوم کار ضرورت دارد تا زیرساخت های این تعامل تدوین شود.

برچسب‌ها کردستان اتاق بازرگانی ایران شهرداری سنندج سنندج سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اتاق بازرگانی ایران شهرداری سنندج کردستان اتاق بازرگانی ایران شهرداری سنندج سنندج سرمایه گذاری اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است