Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه «استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، به منظور معرفی نیروهای آموزشی به دوره مهارتی یک ساله و در راستای اجرای تکلیف بند «د» بودجه ۱۴۰۰، بخشنامه «استخدام و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران» از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است: با توجه به ضرورت تعیین تکلیف استخدام نیروهای واجد شرایط، ضرورت دارد کارگروه توسعه مدیریت شهرستان/ منطقه/ ناحیه و استان از رعایت کامل قوانین و مقررات و بخشنامه های صادره نسبت به بررسی پرونده افراد و تکمیل نمون برگ های ارسالی اطمینان حاصل کنند.

بر اساس این بخشنامه، مسئولیت بررسی پرونده و انطباق وضعیت افراد با این بخشنامه به طور مشخص با کارگروه مربوط و در رأس آن مدیرکل استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت