Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این مراسم که در نمایندگی تهران برگزار شد، در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه غایت زندگی انسان در این دنیا لقاءالله است بیان داشت: نه تنها انسان، بلکه تمامی موجودات و هستی موجود بازگشتی به سوی معبود ازلی را در پیش دارند و در قرآن انسان‌ها را جدا و دسته بندی نکرده است؛ بلکه تمامی انسان‌ها مورد نظر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین عده‌ای از رحمت خداوند و عده‌ای از غضب او برخوردار خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی افزود: ظرفیت این نمایندگی با توجه به پتانسیل تهران خیلی کم است ولی این نمایندگی حلقه اتصال بین مراکز آموزشی و پژوهشی و تبلیغی دفتر مرکزی با جامعه روحانیون تهران است.

وی ادامه داد: نمایندگی تهران کارکرد ارتباطی و تعاملی دارد و مخاطب مستقیم دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران، حوزه‌های علمیه و طلاب علوم دینی است و از مهمترین رسالت‌های این دفتر توانمند سازی طلاب و روحانیون استان تهران به جهت گسترش اطلاعات دینی، مشاوره دینی و.... است که این مهم با تبلیغ تخصصی اتفاق خواهد افتاد.

در این مراسم، حجت الاسلام عزیزی ضمن دریافت حکم ریاست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بیان داشت: وقتی خداوند به انسان نعمتی را ارزانی بدارد، قطعاً لزوم شکرانه نعمت اجبار می‌شود و شُکر نعمت ما و تمامی افراد این مجموعه در جهت خدمت رسانی به مردم و حوزویان خواهد بود.

کد خبر 5332328

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران قران قرآن مدرس حوزه علمیه قم حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی علوم دینی قرآن کنفرانس وحدت اسلامی هفته وحدت فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شیعه تهران قرآن کریم ایالات متحده امریکا انقلاب اسلامی ایران افغانستان ایران مسجد قران دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد