Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در ابتدای معاملات  با رشد ۴۲  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افت ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۲ واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۸ مهرماه

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان رسید. «شتران»، «فولاد» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شپنا»، «شتران» و «فسبزوار» سه نماد پر تراکنش بودند.

افت ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص هم وزن نیز با افت یک هزار و ۸۲ واحدی بر روی پله ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون سهم به ارزش ۲ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان رسید.


شاخص فرابورس هم با افت ۱۳۱ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون سهم به ارزش ۸ هزار و ۶۶۵ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های تیپیکو، اخابر و شخارک به ترتیب با ۲۸۲.۵۸، ۱۴۹.۶۹ و ۱۱۵.۲۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. شتران، فولاد و فملی به ترتیب با ۱۹۵۰.۳۸، ۱۶۰۷.۹۶ و ۱۴۴۶.۵۷ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های آریا، شجم و فرابورس به ترتیب با ۷.۶۳، ۷.۱۳ و ۵.۵۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. زاگرس، غصینو و شراز، به ترتیب با، ۶۳.۱۲، ۱۳.۰۳، ۱۱.۴۵ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز شیمیایی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳ هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. فلزات اساسی، فرآورده نفتی و خودرو در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های پتایر، دلقما و آپ بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شتران، فسرب و شستا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های بپزد، ثالوند و شجم بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های حسیر، شکام و غضینو بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های انرژی ۳، کمند و افران بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسرضوی، لپارس و شپدیس در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد 624 ، اراد 504 و آفاد و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های ویستا، اعتماد و اراد ۴۵ در فرابورس تهران داشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کنور ۲، امین یکم ۴ و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کمند ۲، خساپا و شتران بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.


همچنین اراد ۸۶۴، اراد ۳۹۴ و اراد ۲۱۴ و بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و ارفع ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران بورس تهران تجربه کردند جای گذاشتند بیشترین افزایش بیشترین تاثیر میلیارد تومان بورس تهران سهام شرکت شاخص کل بورس کاهش قیمت قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی در بازار سرمایه

بازار بورس امروز به نوعی درجا زد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش تنها ۶۵۲ واحد به رقم دو میلیون و۳۰۴ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، بازار سرمایه در اولین روز هفته ثبات نسبی داشت. امروز (شنبه) شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۶۵۲ واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۸ واحد رسید تا بازار سرمایه به روند کج‌دار و مریز هفته‌های اخیر ادامه داده باشد.

شاخص هم‌وزن نیز ۱۳۹۵ واحد رشد کرد و در عدد ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد ایستاد.

امروز بیش از ۳۶۹ هزار معامله در بورس انجام شد که ارزش آن ۵۵۹۱ میلیارد تومان بود.

نقشه بازار بورس ـ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشت اما شپنا و شستا تاثیر منفی ایجاد کردند. ذوب، کاما و خزامیا نیز از نمادهای پرتراکنش بودند.

روز شنبه فرابورس ایران ۸۵ واحد افت کرد و به ۲۵ هزار و ۵۱۹ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۲۵ هزار فقره به ارزش ۶۷۶۳ میلیارد تومان بود.

آریا و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند اما تجلی تاثیر مثبت ایجاد کرد. خاور، کرمان و کرومیت نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که همگی قرمز به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید