Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از اول آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

 محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه «این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می شود» اظهار کرد:  متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه «دفترکل، کد ملی و شماره حساب» درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

وی البته متذکر شد که ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

مرتضایی فرد توضیح داد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی می شود و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که ۳۰۰هزار فقره است، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آنها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی که در سایت اعلام می شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است، وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پیش از این مبلغ ۱۰میلیون تومان بود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وام ضروری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!

زی‌سان: طالع بینی یعنی هنر باستانی درک تأثیر کیهان بر امور انسانی، قرن‌ها ذهن‌ها را مجذوب خود کرده است.

به گزارش زی‎سان، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که کدام ماه‌های سال استعداد‌های خارق العاده‌ای دارند. با ما همراه باشید تا با استعدادترین ماه‌های سال بر اساس طالع بینی را معرفی کنیم.

متولدین فروردین

متولدین فروردین پویا و جاه طلب، پیشگامان چرخه ماه‌های سال هستند. آن‌ها که توسط مریخ، سیاره انرژی اداره می‌شوند، به خاطر انگیزه و اراده بی نظیر خود شناخته می‌شوند. فروردینی‌ها در نقش‌های رهبری پیشرفت می‌کنند و اغلب مهارت‌های رهبری و سازمانی استثنایی خود را به نمایش می‌گذارند. متولدین فروردین از کارآفرینی گرفته تا ورزش، در زمینه‌هایی که نیاز به نوآوری و شجاعت دارند، سرآمد هستند.

+ خصوصیات فروردینی‌ها را بخوانید

متولدین مرداد

مردادکه توسط خورشید درخشان اداره می‌شود، مترادف با خلاقیت و استعداد است. مردادی‌ها مجریانی ذاتی هستند و از کانون توجه الهام می‌گیرند. قدرت خلاقیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف گسترش می‌یابد و آن‌ها را به هنرمندان، بازیگران و نوازندگانی عالی تبدیل می‌کند. کاریزما و اعتماد به نفس شیر شورمندانه است و آن‌ها را به سمت موفقیت در کار‌هایی سوق می‌دهد که نیاز به زرق و برق و تجمل دارند.

متولدین شهریور

شهریوری‌ها با هدایت عطارد، سیاره عقل، دقیق و تحلیل گر هستند. آن‌ها که با چشمانی دقیق برای فهم جزئیات استعداد دارند، در حرفه‌هایی که نیاز به دقت و کمال دارند، سرآمد هستند. متولدین شهریور چه در تحقیق علمی، چه در نویسندگی و چه در ساخت و تولید، مهارت‌های تحلیلی خود را برای دستیابی به برتری بی نظیر به کار می‌گیرند. فداکاری‌شان برای تسلط بر ساخته‌های خودشان باعث می‌شود تا در زمینه‌های انتخابی خود برجسته شوند.

متولدین آبان

آبان‌ماهی‌ها که توسط پلوتون اداره می‌شوند و با دگرگونی مرتبط هستند، دارای شهودی ذاتی هستند که آن‌ها را متمایز می‌کند. آن‌ها با داشتن درک عمیق از روانشناسی انسان، در زمینه‌هایی مانند روانشناسی، روزنامه نگاری تحقیقی و برنامه ریزی استراتژیک سرآمد هستند. توانایی متولدین آبان در جهت یابی موقعیت‌های پیچیده و کشف حقایق پنهان، آن‌ها را دارایی‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف حرفه‌ای می‌کند.

tags # فال ، طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳