Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@02:57:01 GMT

دو روی یک پاییز زیبا، وقتی اوسط پاییز است!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۱۲۵

دو روی یک پاییز زیبا، وقتی اوسط پاییز است!

طبیعت در هر فصل خیلی زیبا است، حتی اگر در درختی یک برگ وجود نداشته باشد و برف هنوز افتاده باشد یا برعکس. هنگامی که باران یا آفتاب می افتد، مردم قادر به از دست رفتن قلب، تغییرات خلقی و مزایای طبیعت هستند. کرج جاده چالوس جاده روستای مورود. چهارشنبه ۲۸ مهر۱۴۰۰ - عکاس مهندس رضا خلیلی   با شروع پاییز، طبیعت دگرگون می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درختان لباس‌های طلایی، بنفش و سرمه‌ای به تن دارند. آسمان کمرنگ، اما همچنان گرم است، به لطف آخرین اشعه‌های خورشید خروجی. اما دقیقاً همین رنگ‌ها هستند که زیبایی بی نظیر، جو و حال خاصی به پاییز می‌بخشند

در اوایل پاییز، هنگامی که شاخ و برگ هنوز نزول نکرده و جهان را با رنگ‌های روشن تزئین می‌کند، به هر جنگلی بروید. چه احساساتی با این وجود دارد؟ آرام، آرام، در قلب من حالت شادی است. فرد متوجه می‌شود که او از یک محیط خاکستری فرار کرده است و به یک مکان جالب تبدیل شده است، حتی در افکار ما، توصیف یک جنگل پاییزی غیر ممکن است.
تمام نگرانی‌های خود را ترک کنید! ساکت بمانید، بدون افکار جزئی برای حداقل ۱۰ دقیقه. احساس آرامش می‌کنید.
آغاز پاییز زیباترین و جذاب‌ترین زمان است. او خلق و خوی خاصی ایجاد می‌کند، در عین حال جدی و غمگین. شورش رنگ‌ها شگفت انگیز است، اما بسیار زودگذر است. به هر حال، ما می‌دانیم که طولانی نخواهد ماند. درختان شاخ و برگ‌های متنوع خود را خواهند ریخت و زمستان سختی به زودی آغاز خواهد شد. اواسط فصل با باران‌های طوفانی طولانی همراه است، روز‌ها به تدریج کاهش می‌یابد و طول شب افزایش می‌یابد. آخرین برگ‌های طلایی از درختان می‌ریزند. پایان این زمان از سال غم انگیز و یخبندان است. شاخ و برگ طلایی، زرشکی، قهوه‌ای افتاده با یخ بستگی دارد. اما این مانع از آن نمی‌شود که پاییز جذابیت و جذابیت کسل کننده خود را حفظ کند. مهم! به یاد داشته باشید که ماهیت اوایل و اواخر زمان متفاوت است، بنابراین روایت ممکن است شامل توصیف‌های مختلفی باشد. دانش آموزان دبستانی به نوشتن مقاله با موضوع "پاییز طلایی" تشویق می‌شوند، و دانش آموزان دبیرستانی بهتر است رابطه بین خلق و خو و هوای پاییز را لمس کنند

دکوراسیون طبیعی بسیار محبوب است! به خصوص موارد پاییزی تزئینی پاییزی میوه‌های فصلی هستند: کدو تنبل، سیب و شاه بلوط نه تنها خوشمزه، بلکه زرق و برق دار! آجیل و گوش نیز برای دکوراسیون سقوط مناسب هستند و می‌توانند روی سینی، زیر زنگ شیشه‌ای یا در کاسه‌ها و گلدان‌های شیشه‌ای قرار بگیرند. برای انجام این کار، از شاخه‌های جنگل یا شاخه‌ها از جنگل جمع آوری و وسایل چوبی برای خانه، به عنوان مثال، در قالب قارچ، مناسب هستند. ساکنان جنگل نیز مجاز به حرکت در پاییز می‌باشند.

پالت رنگ کلاسیک پاییز از قهوه ای، بنفش و قرمز تا نارنجی و زرد رنگ است. طبیعت به عنوان یک مدل با شاخ و برگ‌های رنگارنگ و صخره‌های روشن در مه استفاده می‌شود. دکوراسیون پاییز نباید لوکس باشد ایده‌های ساده‌ای برای دکور پاییز وجود دارد! پوسیدگی به خوبی در زیستگاه سفید کار می‌کنند. حتی یک شاخه در یک کره شراب یا چندین مخروط روی یک پایه مس، خلق و خوی پاییز را گسترش داد!

سرزمین عظیم ما معروف به طبیعت فوق العاده‌ای است. در اینجا همه چیز برای زندگی ایجاد می‌شود. جنگل در هر زمانی از سال با مهربانی از مهمانان استقبال می‌کند، صلح و آرامش را ارائه می‌دهد. در پاییز، او زیبایی فوق العاده خود را نشان می‌دهد.

گوشه‌های تاریک و آرام به نظر می‌رسد طلسم شده است. رنگ‌های نرم و عاشقانه یک نور جادویی ایجاد می‌کنند. به نظر میرسد که رنگ‌های پاییزی که بازدید کننده را غافلگیر می‌کنند از یک داستان فوق العاده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پاییز شگفت انگیز پاییز قرمز و نارنجی رنگهای پاییزی جنگل پاییزی شاخ و برگ رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

دیگر خبرها

  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • تصاویری از حرکت خوک ماده و توله ها در جنگل ساری
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم