Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کاظم یحیایی اظهار کرد: 330 نفر در قالب طرح ایتام  محسنین تحت پوشش کانون جمعیت امام رضایی ها قرار دارند که خدمات مستمر شامل، واریز ماهیانه 11 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه اینترنت تحصیلی، دریافت می کنند.

وی بیان داشت: همچنین طرح دیگری از سه سال قبل با عنوان برگزاری ماهیانه تولد ایتام محسنین آغاز شد که در آن توانستیم برای تعدادی از کودکان که در ماه های مختلف سال متولد شده اند، جشن تولد کوچکی با حضور خانواده هایشان برپا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط شهر بندرعباس و مسئول طرح و برنامه کانون های هرمزگان ادامه داد: با اجرای این طرح برای 5 نفر از بانوان که خانه دار بودند شغل ایجاد شد به گونه ای که کیک های تولد کودکان را با کمک خیران به آنها سفارش میدادیم.

رییس هیات عامل جمعیت امام رضایی های هرمزگان خاطرنشان کرد: در 6 ماهه اول امسال 240 تولد با هزینه 26 میلیون و 400 هزار تومان برگزار شده است.

یحیایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همچنین در این کانون خدماتی از قبیل، برگزاری افطاری در ماه مبارک رمضان، توزیع 100 بسته معیشتی شامل میوه و آجیل و شیرینی در عید نوروز در بندرعباس ارائه شده است.

وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده ی این کانون در سه بخش شامل، بهداشت و درمان، تامین اقلام معیشتی و تعمیرات منزل و لوازم منزل می باشد.

مسئول طرح و برنامه کانون های هرمزگان یادآور شد: در 6 ماهه اول امسال در بخش بهداشت و درمان خدماتی شامل، هزینه عمل جراحی، ویزیت و تامین دارو و خرید 30 کپسول اکسیژن با هزینه 123 میلیون و 500 هزار تومان به نیازمندان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت نیز در بخش تامین اقلام معیشتی شامل، بسته های غذایی، گوشت قرمز، پخت غذای گرم، تامین وسایل ضروری زندگی و نان با هزینه 345 میلیون تومان توزیع شده است.

یحیایی عنوان کرد: در زمینه تعمیر منزل هم شامل، تعمیر سرویس بهداشتی و سقف خانه نیازمندان با هزینه ای بالغ بر 10 میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: تعمیرات وسایل منزل شامل، کولر و یخچال صورت گرفته که 2 میلیون تومان در این بخش هزینه شد.

رییس هیات عامل جمعیت امام رضایی های هرمزگان بیان داشت: در سال گذشته طرحی با عنوان اجابت آرزوهای فرزندان معنوی (آرزوهای امام رضایی) صورت گرفت که ایتام تحت پوشش کانون، نامه هایی در خصوص آرزوها و خواسته هایشان به امام رضا(ع) می نوشتند.

یحیایی عنوان کرد: در این طرح 120 نفر از کودکان نامه نوشتند و خواسته هایی را مطرح کردند که با کمک خادمیاران و خیرین، آرزوهای آنان شامل، سفر به مشهد مقدس، کفش، لباس نو و اسباب بازی با هزینه 39 میلیون تومان برآورده شد.

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سال جاری نیز پویش تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند اجرا شده که 113 میلیون تومان با کمک های خیرین در این زمینه جمع آوری شد.

وی در ادامه این گفت و گو با اشاره به اینکه قبل از ورود و فعالیت در کانون خدمت رضوی، ابتدا در جمع های خانوادگی مبالغ اندکی برای کمک به نیازمندان جمع آوری می‌کردیم، گفت: این کمک‌ها در صندوقی به عنوان خیریه بنام امام حسن مجتبی(ع) ذخیره می‌شد. از این طریق دوستان و آشنایانی که تمایل به کارهای خیرخواهانه و کمک های نقدی داشتند، وجه مورد نطرشان را واریز می‌کردند.

یحیایی ابراز داشت: البته با دوستان نیکوکار در ارتباط بودم و این باعث میشد که بتوانم افراد نیازمند در محله ها و یا مناطق مختلف را شناسایی و اقلام مورد نیاز را بین آنها توزیع کنم.

مسئول طرح و برنامه کانون های هرمزگان تصریح کرد: به دلیل ساماندهی به کمک های خیرانه به اتفاق دوستانم تصمیم گرفتیم در سال 96 شکل جدی تری به ارائه خدمات به نیازمندان بدهیم که به همین منظور مرکز نیکوکاری جمعیت امام رضایی ها را افتتاح کردیم.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت امام رضایی ها هرمزگان جمعیت امام رضایی ها میلیون تومان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان