Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:53:30 GMT

تیم ملی تنیس، یمن را هم در دیویس کاپ شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۳۳۳

تیم ملی تنیس، یمن را هم در دیویس کاپ شکست داد

تیم ایران با برتری ۳ بر صفر مقابل یمن به کار خود در دومین مسابقه دیویس کاپ پایان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین مسابقه تیم ملی ایران در رقابت‌های تنیس گروه ۴ آسیا و اقانوسیه صبح امروز برگزار شد و‌نمایندگان کشورمان مقابل یمن به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

در نخستین مسابقه بخش انفرادی علی یزدانی با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) مقابل حسین نوراز به برتری قاطع دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین دیدار بخش انفرادی امیر حسین بادی با حلیل سلام مسابقه داد و در نهایت با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) به برتری رسید.

در بخش دونفره نیز تیم ایران با ترکیب امیر حسین بادی و علی یزدانی و با نتیجه (۰-۶ و ۱-۶) موفق شد از سد تیم یمن عبور کرد تا این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ایران به پایان برسد.

تیم ملی کشورمان پیش از این و با نتیجه ۳ بر صفر مقابل قرقیزستان به پیروزی دست یافته بود و با تکرار این نتیجه مقابل یمن فردا به مصاف کامبوج‌می‌رود. مسابقات دسته چهارم آسیا و‌ اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشور‌های ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار و از بین تیم‌های برتر ۳ تیم به دسته ۳ آسیا و‌ اقیانوسیه صعود می‌کنند.

یاد آور می‌شود اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی هفته وحدت تیم ملی تنیس تنیس دیویس کاپ ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی هفته وحدت ۳ بر صفر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند