Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@05:39:38 GMT

شهردار جدید منطقه ۱۰ پایتخت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۳۹۰

شهردار جدید منطقه ۱۰ پایتخت معرفی شد

در این مراسم، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تبریک هفته وحدت گفت: «پیام انتخاب آقای شرفی به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۰ آن است که نگاه ما به درون و به بدنه شهرداری تهران است. پرسنل و بدنه شهرداری باید بدانند که امکان ارتقای برای آن ها وجود دارد و زمینه آن فراهم است.» 
او کادرسازی را از نیازهای اصلی کشور دانست و اظهار داشت:« شهردار جدید منطقه باید کادرسازی را جزو برنامه های محوری خویش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 
در این مراسم همچنین شهردار سابق منطقه ۱۰ به همزمانی آغاز به کار خود با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و افزود:« روزی که من مسئولیت شهرداری منطقه ۱۰ را برعهده گرفتم، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج مقداد، شورایاری ها، و همکارانم، ضدعفونی معابر و اماکن را به صورت شبانه روزی آغاز کردیم. در این چارچوب، توانستیم با مدیریت درست و برنامه ریزی کوتاه مدت، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.» 
«مجید رباطی» شهردار جدید منطقه ۱۰ را از مدیران کاربلد و متخصص بدنه شهرداری تهران دانست و اظهار داشت: « رضا شرفی می تواند آرامش را در مناطق و محله های منطقه تهران حاکم کرده و زمینه توسعه را بیش از پیش در این منطقه فراهم کند.»
«رضا شرفی» شهردار جدید منطقه ۱۰ هم در ادامه مراسم با قدردانی از خدمات انجام شده از سوی «مجید رباطی» شهردار سابق منطقه و سابقه دیرینه دوستی با او ادامه داد: «امیدوارم دستاوردهای حاصل شده در شهرداری منطقه را صیانت و در مرحله بعد بتوانیم گام های رو به جلو برداشته و دستاوردهای جدیدی را خلق کنیم. دستیابی به این مهم، بدون حمایت ارکان مختلف شهرداری و منطقه قابل انجام نیست.» 
شهردار جدید منطقه در تشریح نقشه راه فعالیت خود تصریح کرد: « نقشه راه فعالیت من در شهرداری منطقه ۱۰، در قالب برنامه فاخر آقای زاکانی و در راستای تحقق آن است. البته این نقشه در ادامه کارهای آقای رباطی است و امیدوارم موجب تقویت و بهبود امور شود.» 


 

کد خبر 633207 برچسب‌ها منطقه ۱۰ شهرداری مناطق شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۰ شهرداری مناطق شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: طرح بازسازی این حسینیه در سازمان نوسازی شهر تهران تصویب شده بود و مقررشد از ۱۴ اردیبهشت با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، مرحله اول بازسازی این حسینیه آغاز شود.

وحیدرضا انارکی افزود: این حسینیه را که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد و در آثار ثبت ملی کشور ثبت شده است، حاج سید ابراهیم تقوی معروف به «اخوی» در زمان فتحعلی شاه قاجار در محله عودلاجان تهران احداث کرده که به مرور زمان به تکیه «سادات اخوی» معروف شده است و وارثان این حسینیه طی چند نسل متوالی تلاش کرده‌اند که میراث نیاکان به همان شکل و شمایل با سنت‌های باقیمانده حفظ شود.

شهردار منطقه ۱۲ گفت:این تکیه تاریخی که علاوه بر ظرفیت مذهبی جزوی از تاریخ کشور نیز محسوب می‌شود در سه مرحله شامل اجرای کانال زه کش، مقاوم سازی ایوان شرقی و مرمت‌های جزیی و تاسیساتی به کمک سازمان نوسازی شهر تهران بازسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت