Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:56:38 GMT

سعید محمد وارد رشت شد +برنامه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۱۶۰۸

سعید محمد وارد رشت شد +برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه رئیس‌جمهور دقایق پیش به صورت زمینی وارد گیلان شد.

سعید محمد و هیئت همراه همزمان با هفته وحدت و در اولین روز از این سفر دو روزه، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دیدار با استاندار گیلان و همچنین دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان از جمله برنامه های اعلام شده مشاور رییس جمهور در این سفر است.

بازدید از پروژه های راه آهن رشت ـ کاسپین در ایستگاه جیرده به پیر بازار، مسیر اتصال راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی و داخل بندر، اسکله رو ـ رو و موج شکن غربی بندر کاسپین و همچنین بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک و نشست با فعالان اقتصادی منطقه در دستور کار دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر به منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره سه، بازدید از دو مجموعه تولیدی شمش و نورد فولاد در شهرک صنعتی شماره یک، بازدید از مجموعه در حال ساخت تفریحی ـ گردشگری پارک آبی و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری نیز از دیگر برنامه‌های سعید محمد و هیات همراه در دومین روز این سفر است.

گفتنی است «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در اولین سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد اروند سفر کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری منطقه آزاد انزلی مشاور رئیس جمهور منطقه آزاد اروند سفر مشاور رئیس جمهور سفر سعید محمد سردار سعید محمد مناطق آزاد سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد

رویترز به نقل از یک مقام مطلع کاخ سفید اعلام کرد که دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، این مقام کاخ سفید در این رابطه گفت: ما مشتاق بازدید رئیس‌جمهور اردوغان از کاخ سفید در زمانی که برای طرفین مساعد باشد هستیم. ما نتوانستیم برنامه‌های‌مان را تطابق دهیم و نمی‌توانیم در این زمان هیچ برنامه دیداری را به شما اعلام کنیم.

مطابق با گزارش‌ها، ایالات متحده پیشتر از اردوغان دعوت کرده بود تا در تاریخ ۹ مه به ترکیه سفر کند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جو بایدن هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفته بود: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند