Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل کرامی» نماینده پارلمان لبنان از فراکسیون «اللقاء التشاوری» در واکنش به اتفاقات اخیر بیروت گفت، علیرغم تلاش‌های برخی‌ها برای معرفی کردن «سمیر جعجع» رئیس حزب «القوات اللبنانیه» به عنوان یک دولتمرد، حادثه «الطیونه» چهره واقعی وی را آشکار کرد.

کرامی به شبکه «المیادین» گفت: این همان سمیر جعجع واقعی است؛ جنایتکار، قاتل و تک‌تیراندازی که از فرصت‌ها برای دستاوردها سیاسی استفاده می‌کند و لو به قیمت ریختن خون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک قاتل و جنایتکار شایسته عفو نیست و جعجع مسؤول وضعیتی است که اکنون در لبنان دچار آن هستیم.

وی در ادامه ضمن اعلام اینکه به دستگاه قضایی و ارتش لبنان اطمینان دارد، خواستار تحقیقات سریع و شفاف شد.

هفته گذشته در تیراندازی تک‌تیراندازان به سمت هوادران حزب‌الله و جنبش «امل» در الطیونه بیروت هفت نفر شهید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش المیادین، برآوردها نشان می‌دهد که این کمین از پیش طراحی شده بوده و یکی از مسؤولان حزب القوات یک روز قبل از حادثه در منطقه حاضر شده است و بر آمادگی‌ها برای کمین نظارت کرده است.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی اخیر خود حزب القوات را بزرگترین تهدید برای مسیحی‌های لبنان خواند و گفت، هدف این حزب کشاندن لبنان به جنگ داخلی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمیر جعجع القوات اللبنانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی