Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل ورزش و جوان خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح این پروژه ها گفت: در ۲۵ ماه گذشته ۸۰ زمین چمن مصنوعی در استان به بهره برداری رسیده که با افتتاح دو زمین دیگر این تعداد به ۸۲ مورد افزایش یافت.

حسن عزیزی تصریح کرد: این دو زمین چمن مصنوعی هر کدام با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر با همکاری دهیاری روستاهای سرند و برون آماده و در هفته تربیت بدنی و ورزش تقدیم ورزشکاران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فردوس نیز از رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشورخواست با توجه به نیمه تمام ماندن برخی پروژه های ورزشی در شهرستان فردوس، نسبت به تامین اعتبار و کمک به اتمام این پروژه ها پیگیری لازم انجام پذیرد.

حمید حلاج مقدم سالن ورزشی ۲ هزار نفری با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی و لزوم احداث گود زورخانه در شهرستان فردوس را از مهمترین پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام ورزشی این شهرستان برشمرد که توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

کد خبر 5332512

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی چمن مصنوعی حسن عزیزی ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا زلزله همدان ایلام زمین لرزه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار