Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار روز چهارشنبه در بازدید از فاز چهارم کارخانه سیمان دورود اظهار کرد: مدیران و مجریان طرح ها و پروژه های اقتصادی باید در زمینه هزینه کرد ابتکار به خرج دهند تا بار اضافی به بیت‌المال تحمیل نشود.

وی ابتکار، ایده و خلاقیت را در تکمیل پروژه‌های مختلف حائز اهمیت دانست و ادامه داد: بخش زیادی از مشکلات مدیران و مجریان پروژه های اقتصادی با ابتکار و اعمال سلیقه قابل حل است و می توان بخشی از مسایل بین دستگاهی را با تهاتر پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان افزود: باتوجه به میزان پیشرفت فیزیکی طرح سیمان دورود در سال های گذشته و با در نظر گرفتن هزینه‌های مصرف شده، کمک های لازم به مجریان طرح ارائه خواهد شد.

عملیات اجرایی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود از اواخر سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در صورت تکمیل و راه‌اندازی، سالانه ۳۱۵ هزار تن سیمان تولید خواهد داشت.

تهاتر یک توافق نسبت به تسویه بدهی و مطالبات بین دوطرف است که با انجام تعهداتی در قبال یکدیگر و بدون رد و بدل شدن پول انجام می دهند .

برچسب‌ها استانداری لرستان بازار تهاتر لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان بازار تهاتر لرستان استانداری لرستان بازار تهاتر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری