Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأمین پایدار آب شرب در روستای امام‌آباد شهرستان کنارک هم‌زمان با هفته وحدت با مشارکت صنعت پتروشیمی انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پروژه آبرسانی پایدار به روستاهای امام‌آباد و دولت‌آباد شهرستان کنارک همسو با پویش «سیستان و بلوچستان تنها نیست» و پس از اهدای اقلام بهداشتی، تجهیزات پزشکی، اقلام دارویی و دندان‌پزشکی با راهبری دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی و مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر و کارکنان ستاد پتروشیمی، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری آب شرب پایدار در روستای امام‌آباد شهرستان کنارک با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر، فرمانداری و آبفای شهرستان کنارک و با همکاری هلال احمر استان تهران از نیمه شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و مرحله نخست پروژه در هفته وحدت و با حضور علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بهره‌برداری رسید.

ربانی در حاشیه بازدید از روستاهای امام‌آباد، دولت‌آباد، لوک‌آباد، همت‌آباد، کوه‌بن و نشست با فرمانداری‌های کنارک و زرآباد از تداوم مشارکت شرکت‌ها در آب‌رسانی پایدار در تعداد دیگری از روستاهای محروم شهرستان کنارک و زرآباد خبر داد.

وی از اعلام آمادگی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه انرژی پارس در طرح ساخت مسکن با مشارکت ۵۰ درصدی برای ۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: در طرح‌های مسئولیت اجتماعی با اتخاذ راهبرد مشارکت در طرح تلاش می‌شود به هم‌افزایی و توانمندسازی جوامع محلی کمک شود.

اهدای کوله و لوازم تحریر مشارکت شده از سوی کارکنان ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مدرسه روستای همت‌آباد شهرستان زرآباد از دیگر اقدام‌های این سفر بود.

منبع: شانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تامین آب شرب صنعت پتروشیمی مسئولیت اجتماعی شهرستان کنارک آباد شهرستان امام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز گذشته (۵ اردیبهشت) در جریان سفر عملیاتی خود به عسلویه با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، گفت: این شرکت متعهد شده است امسال بخشی از مشعل‌های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری شوند، همچنین بخش دیگری از مشعل‌های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تأمین می‌کنند، تا سه سال آینده مهار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل‌های گازی ادامه داد: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه‌ای است که مشعل‌ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید، طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می‌شود، تصریح کرد: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به بهره‌برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، تاکید کرد: امسال ۱۲ طرح از طرح‌های پتروشیمی عملیاتی می‌شوند که افزون بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در زمینه ارزآوری نیز نقش‌آفرین خواهند بود. صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

کد خبر 6088531

دیگر خبرها

  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد