Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه مازندران در محل مرکز بین المللی تجارت وپایانه صادرات برنج ایران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این افزایش تعداد با حضور ریاست جدید شورای سیاست‌گذاری و طی سه سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نمازجمعه در ۹۰۰ شهر و بخش کشور ۹۰۰ اقامه می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر ایجاد پایگاه جدیدی در دستور کار شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقامه نمازجمعه بعد از ۲۰ ماه در تهران

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور دربخش دیگری با بیان اینکه بیماری کرونا در ۲۰ ماه گذشته باعث تعطیلی مصلاها و برپا نشدن نمازجمعه در بیشتر شهرها شده بود، اضافه کرد: با توجه به کاهش پیک شیوع کرونا از هفته گذشته نماز جمعه در بیشتر مناطق کشور اقامه می‌شود.

حجت الاسلام رضوانی نسب گفت: هم اکنون نیز به غیر از ۲۵ پایگاه اقامه نماز جمعه که به علت شرایط خاص کرونایی آن شهرها تعطیل است و تا عادی شدن شرایط اقامه نماز جمعه امکان پذیر نیست.

وی افزود: با اذن مقام معظم رهبری از این هفته نماز جمعه در تهران در مکان دائمی اقامه نماز جمعه این شهر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا واقامه خواهد شد.

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همچنین به سنجش عملکرد و ارزیابی ائمه جمعه شاخص‌هایی را در نظام ارزیابی تهیه دیده شده است، گفت: در این زمینه و در همایش ائمه جمعه مازندران جلسه مفصلی صورت گرفت و نظام و شاخص‌های ارزیابی را با ائمه جمعه در واقع به شور و مشورت گذاشته شد.

کد خبر 5332540

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور روحانیون و ائمه جمعه آمل ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا زلزله ایلام همدان زمین لرزه عکس استانها اقامه نماز ائمه جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ماموستا رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: کارگران در توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند و رسیدگی به دغدغه‌های آنان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در سایه امنیت وایجاد اشتغال قابل تحقق است که دولت سیزدهم در این مسیر گام برداشته است.

امام جمعه سنندج در ادامه بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار رهبری تاکید کرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم و یادآور شد: بی تفاوتی مجامع بین المللی در برابر شهادت ۳۴ هزار و ۱۸۳ انسان مظلوم و ویرانی منازل و مساجد و بیمارستان‌ها، نابخشودنی است.

تبریک روز سنه و آغاز هفته معلم به تلاشگران عرصه علم و دانش و لزوم رعایت رعایت حجاب اسلامی، از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج به آن پرداخت.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه سنندج
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد