Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: بهمن تیموری و یدالله محبی به عنوان ورزشکار و جعفر دلیری به عنوان مربی به تیم ملی کشتی نیرو‌های مسلح و محمدرضا قیاسی نیز به اردوی تیم ملی کشتی امید‌های کشور دعوت شده‌اند.

او در خصوص اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیرو‌های مسلح افزود: اردوی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی از ۲۸ مهر تا ۱۲ آبان به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران و با حضور ۱۰ ورزشکار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی کرمانشاه تاکید کرد: تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم و محبی نیز در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی می‌گیرند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید نمایندگان کشوررمان در این اوزان در مسابقات جهانی نیرو‌های مسلح خواهند بود.

محبی یادآور شد: تیم ملی کشتی آزاد نیرو‌های مسلح ایران خود را برای حضور در سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان که اول تا سوم آذر به میزبانی تهران برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

او با بیان اینکه هدایت تیم ملی کشتی نیرو‌های مسلح ایران برعهده مسعود مصطفی جوکار قرار دارد،ادامه داد: جعفر دلیری، قاسم امانی و نوید مسلمی نیز مصطفی جوکار را به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه به اردوی تیم ملی کشتی آزاد امید‌ها (زیر ۲۳ سال) کشور اشاره کرد و افزود: محمدرضا قیاسی تنها کشتی گیر دعوت شده کرمانشاهی به این اردو است.

محبی اظهار داشت: دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران از امروز (چهارشنبه) در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به حضور ۲۳ ورزشکار در تمرینات این اردو، افزود: قیاسی در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی می‌گیرد و به جز او ۲ ورزشکار دیگر از استان‌های مازندران و کردستان نیز در این وزن به اردو دعوت شده اند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه یادآور شد: تیم ملی کشتی ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که دهم تا شانزدهم آبان به میزبانی صربستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

محبی از تقی اکبر نژاد به عنوان سرمربی تیم ملی امید‌های ایران نام برد و ادامه داد: سید مراد محمدی، یاسر طهماسبی، رسول دهقان نژاد و علی عظیمی نیز به عنوان مربی در تیم حضور دارند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات کشتی اردوی تیم ملی رقابت های جهانی رئیس هیات کشتی کرمانشاه اردوی تیم ملی کشتی تیم ملی کشتی آزاد نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?