Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن از امروز در ۳۱ استان در شهر‌هایی که زمین برای آن‌ها تامین شده، آغاز شده است گفت: متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی http://saman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: هم اکنون سایت در دسترس قرار دارد و متقاضیان پس از ورود به سامانه باید گزینه «ثبت‌نام نهضت ملی مسکن» را انتخاب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امکان ثبت نام در ۴۳ شهرستان استان اصفهان فراهم شده است گفت: نام نویسی از متقاضیان این طرح تا یک ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای سه شهر جدید فولادشهر، بهارستان و مجلسی صورت می‌پذیرد گفت: همچنین سامانه برای متقاضیان در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیتِ شاهین‌شهر، شهرضا و کاشان نیز باز است.

قاری‌قرآن ادامه داد: علاوه بر این در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان نیز برای اردستان، اژیه، انارک، برزک، تودشک، تیران، جندق، حسن‌اباد، خوانسار، خور، داران، دهق، زواره، سده‌لنجان، علویجه، فرخی، فریدونشهر، گلپایگان، مهاباد، میمه، نصرآباد، نوش‌آباد، نیاسر، هرند، ورزنه، وزوان، کمه، کوهپایه، آران وبیدگل، ایمانشهر، باغ بهادران، بویین میاندشت، طالخونچه، فلاورجان، قهدریجان، گلدشت و نطنز ثبت نام انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سبز بودن فرم «ج»، نداشتن مالکیت خصوصی، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح است.

بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته‌شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری، دعوت می‌شود تا سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی تولید مسکن استان اصفهان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی در دیدار «حجت‌الاسلام اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اهالی منطقه ۱۳ شهرداری این کلان‌شهر که با حضور نمایندگان شعب دادگستری، شوراهای حل اختلاف و محاکم مختلف رسیدگی به جرایم و تخلفات در استان، همچنین مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در مسجد حضرت رسول (ص) برگزار شد، اظهار کرد: این دیدار به‌منظور تبیین وظایف دادگستری، دستگاه‌ها و ادارات زیر مجموعه آن برگزار شد.

وی افزود: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این دیدار اهالی محل سوالات خود را به صورت شفاهی و مکتوب با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند و مقرر شد این موارد برای بررسی و رفع مشکل به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود.

کشانی ادامه داد: در ادامه این دیدار، جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان، رؤسای سایر دستگاه‌ها و نمایندگان مردم در منطقه برگزار و مطالبات اهالی پیگیری می‌شود.

وی گفت: در حاشیه این برنامه موارد مربوط به شهرداری توسط اهالی مطرح و دستور بررسی و پیگیری‌های لازم صادر شد.

کد خبر 749921

دیگر خبرها

  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد