Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:04:14 GMT

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۳۹۳۹

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد

ایسنا/اصفهان معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان در خصوص ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد گفت: در کنار ثبت نام حضوری، امکان ثبت نام غیرحضوری (آنلاین) دانشجویان فراهم شده است.

علیرضا نجفی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد می توانند با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

jdeihe.ac.ir  اطلاعات لازم را از طریق اطلاعیه شماره یک دریافت کنند.

وی افزود: برای ثبت نام دو مرحله تعریف شده است. در مرحله اول حداکثر تا تاریخ پنج آبان ثبت نام اینترنتی مقدماتی انجام می شود. در ادامه دانشجویان می توانند اصل مدارک مورد نیاز را برای موسسه ارسال کرده و یا مطابق اطلاعیه هایی که متعاقبا اعلام می شود نسبت به تحویل حضوری مدارک اقدام کنند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی ­های به عمل آمده و توافقات انجام شده، امکان استفاده از تسهیلات برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد فراهم شده است.

نجفی گفت: این تسهیلات شامل بهره مندی از وام صندوق رفاه وزارت علوم در هر نیمسال تحصیلی و بازپرداخت بعد از فارغ التحصیلی، استفاده از وام بانک قرض الحسنه مهر ایران برای شهریه تمام ترم های تحصیلی با کارمزد چهار درصد است. امکان پرداخت شهریه ثابت در ابتدای هر نیمسال و تقسیط شهریه متغیر تا پایان هر نیمسال متناسب با توانمندی مالی دانشجو است.

وی افزود: تسهیلات فوق منجر به سهولت ادامه تحصیل در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان شده و از طرف دانشجویان با استقبال خوبی روبرو شده است.

نجفی اعلام کرد: برنامه ریزی کلاس های دانشجویان در بیشتر رشته ها تنها یک روز در هفته است، همچنین با توجه به برخورداری جهاددانشگاهی از ۲۵ پژوهشکده و ۳ پژوهشگاه تخصصی در زمینه های مختلف زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند پروژه و پایان نامه خود را در یکی از پژوهشکده های جهاددانشگاهی در سراسر کشور انجام دهند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان تصریح کرد: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان به عنوان اولین موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی استان اصفهان در ۴ مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی در ۴۸  کد رشته دانشجو می پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش

رییس جهاددانشگاهی با حضور در محل برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا نتایج آزمون در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شود.

حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه) با حضور در دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از دو حوزه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش بازدید کردند.

مسلمی نائینی در حاشیه برگزاری این آزمون با بیان اینکه آزمون فوق با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد، افزود: در استان تهران ۱۲ و در شهر تهران ۷ حوزه آزمون به این منظور در نظر گرفته شده است که دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از جمله حوزه‌های آزمون در شهر تهران هستند.

وی با بیان اینکه آزمون فوق در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد عنوان کرد: با برگزاری این آزمون توسط جهاددانشگاهی ۱۹ هزار و۱۷۴ نفر پس از مراحل مصاحبه و گزینش استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد. 

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه نتایج آزمون کتبی در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود، مسئولان آموزش و پرورش پیش بینی کرده اند که پذیرفته شدگان مهر ماه مشغول به کار شوند.

وی تیم اجرایی و مدیریتی این آزمون را در سطح کشور با احتساب عوامل اجرایی دانشگاه‌ها بیش از ۱۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: مرکز آزمون جهاد از سال ۱۳۹۶ شروع فعالیت خود را آغاز کرده و در حدود ۶ سال گذشته ۶۵ آزمون برای دستگاه‌های مختلف اجرایی و بخش عمومی برگزار کرده که بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در مجموع آزمون‌های آن حضور داشته‌اند.

گفتنی است تعداد کل داوطلبان این آزمون ۴۰۶ هزار و ۲۱۴ نفر هستند که از این مجموع ۸۸۶۷۱ نفر (۲۲ درصد) را مردان و ۳۱۷۵۴۳ نفر (۷۸ درصد) را زنان تشکیل می‌دهند. همچنین استان‌های سمنان و قزوین کمترین داوطلب و استان‌های تهران و خراسان رضوی بیشترین داوطلب را داشته‌اند. 

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، همانگونه که رییس جهاددانشگاهی تاکید کرده‌اند، نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی (https://hrtc.ir) اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد