Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید هاشم حسینی خواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در راستای طرح مبارزه با جرایم اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تصرف غیرقانونی یک قطعه زمین در شهرک والفجر شهریار، توسط فردی سودجو مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌ها و استعلام‌های گرفته شده مشخص شد، این اراضی ملی به مساحت ۱۲۰۰ متر از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی مرجع قضائی، اراضی موصوف خلع ید شد، گفت: کارشناسان، ارزش زمین‌های مورد نظر را ۱۲ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

حسینی خواه اضافه کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

کد خبر 5332658

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران زمین خواری ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا زلزله همدان ایلام زمین لرزه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان