Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: اجباری شدن واکسن نتیجه مقاومت برخی در مقابل طرح واکسیناسیون عمومی است.

وی ادامه داد: هرچه آمار واکسیناسیون بالاتر می‌رود نتایج بهتری از کاهش مرگ و میر به ثبت می‌رسد، لذا نباید به راحتی از کنار واکسن گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش باید اهتمام جدی تری در واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان داشته باشد تا در صورت بازگشایی مدارس با مشکلی رو به رو نشویم.

وی گفت: با توجه به احتمال ورود به پیک ششم شیوع کرونا، احتمالاً بازگشایی مدارس منتفی خواهد بود.

بازوند با انتقاد از عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم کرمانشاه، گفت: در رعایت دستوالعمل های بهداشتی در بین سه استان آخر کشور هستیم از این رو باید سخت‌گیری‌ها در این زمینه بیشتر و با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

کد خبر 5332687

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا ایلام زلزله همدان زمین لرزه عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد