Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  در ادامه مسابقات هفته اول لیگ برتر تیم استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده هوادار رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کرد و توانست یک گل بزند و یک پنالتی را هم وریا غفوری از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب استقلال فصل را با یک برد خوب شروع کرد. رضا عنایتی سرمربی هوادار هم که زمانی در خط حمله استقلال بازی می کرد و رضای آقای گل لقبش بود در اولین حضور تیمش در لیگ برتر بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت هرچه سه امتیاز را به فرهاد مجیدی تقدیم کردند.

داور: کوپال ناظمی 

کمک داور:  علیرضا ایلدرم  و علی اکبر نوری

کارت زرد: مسلم حق شناس( هوادار) صالح مصطفوی( مربی استقلال)

کارت قرمز:-

گل: جعفر سلمانی( دقیقه ۶۰) برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند( از دقیقه ۹۰+۴ سعید مهری)، زبیر نیک نفس( از دقیقه ۴۶ مهدی مهدی پور)، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی( از دقیقه ۵۸ امیرعلی صادقی)، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری( از دقیقه ۷۸ امین قاسمی نژاد).

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب هوادار تهران: مسلم حق شناس، دانیال کردستانی( از دقیقه ۷۷ مرتضی آقاخان)، حسین صادقی( از دقیقه ۷۳ محمد چهارمحالی)، محمد قاضی( از دقیقه ۶۰ ابوالفضل بابادی عکاشه)، پیمان میری، معین عباسیان( از دقیقه ۸۲ علی درخشان)، نیما انتظاری، محسن طرهانی، سید محمد ستاری، سید محمد حسینی، مهدی عبدی

سرمربی: رضا عنایتی

کد خبر 633314 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • برگزیدگان دو دوره‌ المپیاد علمی دانشجویی تقدیر شدند
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون