Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حکیم زاده با پاس سال ۱۳۷۰/۷۱ به قهرمانی آسیا و لیگ رسید. او کاپیتان آن پاس تاریخ ساز و محبوب بود و همان تیم فوق العاده را تیم قرن دانست. حکیم زاده سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز در کارنامه دارد. همچنین محمدرضا گرایی و محمد بنا دیگر انتخاب های جذاب حکیم زاده بود. او برای اولین بار نام کوروش لرستانی را وارد تیم منتخب قرن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، علیرضا حکیم زاده تیم منتخب قرن خود را به شرح زیر معرفی کرد.

دروازه بان:

از میان دروازه بان های بزرگی چون ناصر حجازی، احمدرضا عابدزاده و بهزاد غلامپور، انتخاب ترجیحی من ناصر حجازی است.

مدافعان میانی:

محمد پنجعلی و محمد خاکپور را انتخاب می کنم. در دفاع پوششی بالاترین نمره را به پنجعلی می دهم و البته شنیده ام حسن آقا حبیبی عالی بوده است. در دفاع یارکوب هم خاکپور عالی بود. می توانم از حسین گازرانی هم در مدافعان یارکوب نام ببرم.

دفاع راست:

جواد زرینچه خوب بود. حسن نظری هم خوب بود اما زرینچه بیشتر مدنظر من است.

دفاع چپ:

مجتبی محرمی رای اول من است. بد نیست یادی هم از آندرانیک اسکندریان کنم.

هافبک دفاعی:

بی تردید پرویز قلیچ خانی از همه بهتر است. یادی هم کنیم از زنده یاد سیروس قایقران، روحش شاد. کریم باقری هم حقش است که در این تیم باشد. متاسفانه یک انتخاب بیشتر ندارم. با احترام به آقا کریم که فوتبالش را خیلی قبول دارم، به واسطه کسوت پرویز قلیچ خانی رایم را به ایشان دادم.

هافبک راست:

مجید نامجومطلق بهترین است. بسیار تکنیکی بود. مهدی مهدوی کیا هم در این پست عالی بود.

هافبک چپ:

ابراهیم قاسمپور را نفر اول انتخاب می کنم. علی کریمی هم خوب بود. دوران درخشش او با دوران دلزدگی من از فوتبال توام شد. در دوران او کمتر فوتبال دیدم.

هافبک هجومی:

عبدالرضا برزگری را در پانزده شانزده سالگی دیدم و در شروع فوتبالم از حضور او و بازی اش لذت بردم.

مهاجمان:

آمار و ارقام بزرگی و اهمیت علی دایی را نشان می دهد. حرفی در انتخاب او نیست. برای زوج علی دایی هم کوروش لرستانی را انتخاب می کنم. بازیکن بزرگ و اسطوره ای که به حق واقعی خود در فوتبال نرسید. البته مهاجمان فوق العاده دیگری هم داشتیم، مثل حسن روش و حمید علیدوستی.

لازم به ذکر است که نام کوروش لرستانی امروز برای اولین بار وارد لیست تیم منتخب قرن شد. پس از تکمیل شدن تیم قرن، علیرضا حکیم زاده از پرویز قلیچ خانی، ناصر حجازی و علی دایی به عنوان سه بازیکن قرن یاد کرد. او در خصوص مربیان قرن افزود:

حشمت مهاجرانی در کار خودش اعجوبه ای بود. برانکو نیز در تیم ملی و پرسپولیس عملکرد خوبی داشت.

حکیم زاده انتخاب تیم قرن را به پاسی داد که در آن تیم قهرمان آسیا شد:

در کمتر از یک سال پاس یک بار قهرمان آسیا و دو بار قهرمان لیگ شد. پاس سال های ۱۳۷۰/۷۱ را انتخاب می کنم.

علیرضا حکیم زاده محمد صالحی را داور قرن معرفی کرد و همچنین در بخش ورزشکاران قرن رای خود را به ترتیب به حسن یزدانی، محمدرضا گرایی و محمد بنا داد. او پس از آن عبدالله موحد و سعید معروف را نیز لایق حضور در جمع ورزشکاران قرن دانست. فرم نظرخواهی تکمیل شده علیرضا حکیم زاده

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخاب می کنم تیم قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب