Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت ۱ MB

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ادی هاو حواشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ این روزها همه از جیمی واردی حرف می‌زنند، مهاجمی که تعصبش زبانزد خاص و عام است. او بار دیگر لسترسیتی را به لیگ برتر بازگردانده است، همان‌جایی که با هم قهرمان شدند. داستان زندگی واردی ماجراهایی اشکبار دارد. ممکن است به چشم دیگران بازیکنی ازخودراضی و متعصب و سنتی به‌نظر برسد و البته نژادپرست، اما خودش کمی بهتر از چیزی است که از او به تصویر کشیده شده. او چند سال پیش با همفکری مدیر برنامه‌هایش مؤسسه‌ای راه‌اندازی کرد تا توجه باشگاه‌های حرفه‌ای را به بازیکنان شاغل در لیگ‌های غیرحرفه‌ای و سطح پایین جلب کند. اسم این مؤسسه را از روی فامیلی و شماره پیراهن خودش برداشت و به سبک کریستیانو رونالدو و برند CR۷ نام آن را V۹ گذاشت. او در V۹ اقدام به کشف بازیکنان و معرفی آنها به باشگاه‌ها برای قرارداد حرفه‌ای می‌کند. فعلا ۶۴بازیکن تحت پوشش این شرکت قرار دارند و ۴‌بازیکن هم به لیگ برتر منتقل شده‌اند.

خودش وقتی در لیگ سطح هفتم فوتبال انگلیس بازی می‌کرد، نادیده گرفته شدن و تبعیض را به چشمش دیده بود. او همزمان کارگر کارخانه تولید آتل بود. حتی یک‌بار به‌خاطر مقصر شناخته شدن در یک سانحه و درگیری فیزیکی به‌مدت ۶ماه بازداشت خانگی بود و پابند الکترونیکی می‌بست. یک‌بار روزنامه «سان» ویدئویی از طریق خبرنگاران پاپاراتزی از او منتشر کرد که او را در یک رستوران شبانه در حال حمله به فردی از خاور دور نشان می‌داد، جایی که به این آسیایی به تمسخر می‌گفت «ژاپنی»! واردی به‌خاطر آن رفتار جریمه و مجبور به عذرخواهی شد.

واردی اخلاق عجیبی دارد. او نوجوانی سختی داشت. زندگی‌اش می‌گذشت، ولی به‌سختی. وقتی در یک فصل برای هالیفاکس ۲۶گل زد، مورد توجه باشگاه فلینت‌وود قرار گرفت. در یک فصل برای این تیم ۳۱گل زد و در هر ۲فصل جایزه بهترین بازیکن سال باشگاه خود را دریافت کرد. بلافاصله باشگاه لسترسیتی به‌دنبالش آمد. زمانی که به لستر رفت، این باشگاه یک میلیون پوند برای خریدش هزینه کرد که هنوز هم رکورددار و گران‌ترین فروش بازیکن برای تیم‌های غیرلیگی محسوب می‌شود. برای رسیدن به لستر تا ۲۵سالگی صبر کرد، اما برای بازی در لیگ برتر باید ۲‌سال دیگر هم منتظر می‌ماند. ۲۷ساله بود که با لستر به لیگ برتر آمد و بلافاصله در همان فصل اول (۱۶-۲۰۱۵) با کلود رانیری قهرمان لیگ شد.

واردی با ۲۴‌گل و ۷پاس گل نقش پررنگی در قهرمانی تیمش بازی کرد و تنها یک گل کمتر از آقای گل آن فصل، یعنی هری کین به ثمر رساند، اما در پایان فصل جایزه بهترین بازیکن را از آن خود کرد و همچنین به‌عنوان بهترین بازیکن سال۲۰۱۶ فوتبال انگلستان انتخاب شد و در همان سال پیراهن تیم ملی انگلیس را برای اولین‌بار به تن کرد و در یورو۲۰۱۶ نیز به میدان رفت. او یک‌بار سابقه آقای گلی در لیگ انگلیس در سال۲۰۲۰ را دارد و با ۱۲۵‌گل زده شانزدهمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس به‌حساب می‌آید.

دوران کودکی‌اش هم سخت بود؛ پدرش آنها را ترک کرد و مادر با فردی به نام فیل واردی ازدواج کرد و برای همین فامیلی‌اش واردی شد، نه گیل. طرفدار تیم شهرش، شفیلد ونزدی بود. وقتی ونزدی با شفیلد یونایتد بازی داشت، کل شهر برای دربی شهر فولاد خواب نداشت. یکی از حسرت‌هایش این است که هرگز نتوانست برای تیم محبوبش بازی کند، ولی روزی که مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه برامال که متعلق به شفیلد یونایتد است، گل زد و باعث شکست این تیم شد، حس کرد برای شفیلد ونزدی گل زده و برای همین احساساتی شد و پرچم کرنر را شکست.

واردی ۱۲‌سال تمام برای لستر بازی کرد و پیشنهادهای دیگران را نپذیرفت. با اینکه همه پدیده‌های لستر با رقم‌های گزاف جذب باشگاه‌های بزرگ‌تر شده بودند کاپیتان راه کانته، مگوایر، محرز و خیلی‌های دیگر را در پیش نگرفت و وفادار ماند. تابستان ۲‌سال پیش گزینه یونایتد هم بود، آن هم در آستانه ۳۶‌سالگی، اما کریستیانو رونالدو به جای او بازگشتی ناموفق به اولدترافورد داشت.

همه از دیوید بکام و باشگاه اینترمایامی که در آمریکا خریده حرف می‌زنند، اما واردی هم دستی در باشگاهداری دارد و با ۲نفر دیگر به‌طور اشتراکی باشگاه روچستر نیویورک را خریداری کرده. دیگر کم‌کم وجهه بدی که از او وجود داشت از بین رفته. حتی ایستگاه استاکس‌بریج به نام واردی نامگذاری شده است. چیپسی هم تولید شد با نام «واردی نمکی». آدرین بوچارت فیلمنامه‌ای از زندگی این بازیکن انگلیسی نوشته تا آن را بسازد و برای کودکان انگیزه‌ یا درس عبرت شود.

واردی در این فصل لیگ چمپیونشیپ با ۱۸‌گل و پایین‌تر از سامی اشمودیکس از بلکبرن(۲۵)، آدام آرمسترانگ از ساوتهمپتون(۲۰)، سامرویل از لیدز و ویتاکر از پلیموث(۱۹) در رده پنجم بهترین گلزنان فصل قرار گرفت. قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد، اما احتمالا تمدید خواهد شد.

بار دیگر باید تأکید کرد که او آدم عجیبی است. مارک آلبرایتون هم‌تیمی ۳۴ساله واردی که در کنار او سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد، درباره نقش این بازیکن در تیم می‌گوید: واردی همه را به جلسه فراخواند، جلسه‌ای اختصاصی میان بازیکنان و بدون حضور هیچ‌ کدام از اعضای کادر فنی و یا مدیران باشگاه. جیمی با این نوع جلسات باعث صداقت زیادی شد. گاهی در نیم‌فصل دوم احساس می‌کردیم بچه‌ها شاید تمام تلاششان را در تیم به نمایش نمی‌گذارند. جلسات خصوصی باعث درخشش دوباره جوان‌های ۲۰ تا ۲۵سال شد. واردی همانند یک پدر که تمامی مشکلات پسرانش را می‌شناسد، کمک کرد تا دوباره به آنچه باید برسند.

کد خبر 848633 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • غوغای هواداران فلسطین در باشگاه سلتیک انگلیس | ویدئو
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند