Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی  استاندار سیستان و بلوچستان   در گردهمایی ائمه جمعه اظهارداشت: هم اینک موضوع مقابله با کرونا مبحث مهم جامعه و اولویت دولت است چرا که همه فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه گردشگری تقریباً نابود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و

وی با بیان اینکه هشدارها برای مقابله با موج ششم کرونا وجود دارد و تنها راهکار مقابله با آن پوشش واکسیناسیون است لذا تقاضا داریم ائمه جمعه با استناد به اسناد علمی اقشاری را که در مقابل واکسیناسیون مقاومت دارند تشویق و ترغیب کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هشدار برای وقوع موج ششم از آبان ماه همزمان با فصل سرما وجود دارد و هرچه پوشش واکسیناسیون بالاتر باشد این موج را خفیف‌تر پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون را باید به سرعت بالا ببریم افزود: در حوزه دانش‌آموزی واکسیناسیون به ۷۰ درصد رسیده و مسوولان قول داده‌اند تا یک یا ۲ هفته آینده پوشش واکسیناسیون این قشر را به ۱۰۰ درصد برسانند و قشر کارگران نیز تا ۷۵ درصد واکسینه شده‌اند.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: در آماری که در حوزه نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان ارائه شده پوشش واکسیناسیون به ۹۵ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: اقداماتی برای افزایش امکانات مورد نیاز واکسیناسیون انجام شده و مراکز تجمیع واکسیناسیون و امکانات خودرویی و سایر امکانات افزایش یافته اما اصل موضوع این است که مردم خودشان باید بخواهند که واکسن بزنند.

وی خاطرنشان کرد: بحث واکسیناسیون از این بعد مهم است که همه باید سالم باشیم و بتوانیم کار کنیم و اگر استان درگیر کرونا شود تمام فعالیت‌های استان تحت الشعاع موارد مرتبط با کرونا قرار گرفته و مسائل توسعه‌ی استان تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان روحانیون و طلاب پوشش واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت