Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال به جای عذرخواهی رسمی از داورانی که به شکل سخیفی از سوی مشاور حقوقی فدراسیون مورد اهانت قرار گرفتند داوران و ناظران فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد.

نامه عجیب دبیرکل فدراسیون فوتبال به روسای هیئت های فوتبال که گفته می شود با هماهنگی رئیس فدراسیون و رئیس کمیته داوران ارسال شده خشم جامعه داوری را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در پی سخنان اهانت‌آمیز غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال که در برنامه فوتبال برتر و در حضور رئیس فدراسیون، داوران بین المللی فوتبال ایران را به سرقت توپ و انتقال مخفیانه توپ به ایران متهم کرد، انتظار می رفت فدراسیون فوتبال با نامه سرگشاده از جامعه داوری عذرخواهی کند اما در کمال تعجب حسن کامرانی‌فر، سرپرست غیر قانونی دبیر کلی فدراسیون فوتبال که مدت سرپرستی اش به پایان رسیده با ارسال نامه ای به روسای هیات های فوتبال تمامی استانها این دستور را به داوران و ناظران ابلاغ کرد که به هیچ وجه حق مصاحبه، اظهار نظر کارشناسی و حتی حق انتشار پست در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درباره داوری را ندارند و در صورت مشاهده هر یک از این رفتارها با آنها مطابق قانون برخورد خواهد شد!

 فدراسیون فوتبال طی یکی دو روز گذشته با انتقادات تند داوران بین المللی و داوران پیشکسوت مواجه شده که همگی از حرف های مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر گلایه دارند. این این داوران توقع نداشتند فدراسیون به جای عذرخواهی از آنها محدودیت تازه‌ای برایشان در نظر بگیرد. یکی از داوران شناخته شده ایران در گفتگو با رسانه طرفداری اعلام کرد بعد از آنکه وحید صالحی داور باتجربه و شناخته شده ای که به دلایل واهی و به خاطر تن ندادن به خواسته‌های دلالهای چیدمان داوری و دلال های نفوذ کرده در جامعه داوری، از لیست داوران لیگ برتر و لیگ آزادگان کنار گذاشته شده، در رسانه طرفداری دست به افشاگری زد و از دخالت دلالان در ابلاغ های داوری پرده برداشت، انتظار می‌رفت فدراسیون فوتبال در این خصوص شفاف‌سازی کند و جواب ابهامات را بدهد اما فدراسیون ابتدا در قبال این افشاگری‌ها سکوت کرد و حالا که مشاور حقوقی فدراسیون در حضور رئیس فدراسیون به داوران بین المللی اهانت کرده، به جای عذرخواهی از آنها، مصاحبه داوران و کارشناسی ناظران را ممنوع اعلام می کند. این رفتارها نشان می دهد فدراسیون قصد محدود کردن داوران را دارد و از حسن کامرانی فر که خودش ناسلامتی داور بوده این رفتارها غیر قابل قبول است.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون مشاور حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد